ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΡΗΣ ΝΑΣΙΑΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Ξενάγηση στα μυστικά των ντόπιων με παραδοσιακή μπουγάτσα και μοντέρνες εφαρμογές

Η Νάσια Φιλιππίδη είναι ένα κορίτσι με τσαγανό που δεν έχει μάθει να τα παρατά. Με σπουδές στο μάρκετινγκ και στον τουρισμό (η οικογένειά της δραστηριοποιείται δεκαετίες στον τουριστικό τομέα στην Κρήτη) άνοιξε από πολύ μικρή τα… φτερά της, θέλοντας να χαράξει την δική της διαδρομή και να ακολουθήσει τα όνειρά της. Δεν ήταν λίγες οι φορές που απογοητεύτηκε αλλά δεν το έβαλε κάτω.

Ακόμα και όταν  χρειάστηκε να φύγει στο εξωτερικό, μόνη, με μία βαλίτσα στο χέρι… Μέσα σε λίγους μήνες είδε τον εαυτό της να αλλάζει, να εξελίσσεται σταδιακά και ανακαλύπτει πτυχές της προσωπικότητας της που μέχρι τότε δεν ήξερε. Κρήτη, Αθήνα, Μιλάνο, Λονδίνο και με δεκάδες άλλα ταξίδια στο ενεργητικό της δεν ήταν δύσκολο για την ανήσυχη Κρητικιά να εμπνευστεί το Travel Panda, με βάσεις την Αθήνα και το Λονδίνο όπου ζει.

Ζητούμενο είναι άνθρωποι απ’ όλον τον κόσμο να γνωρίσουν την Ελλάδα και την Κρήτη μέσα από την ματιά ενός Έλληνα, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα. Να ζήσουν την εμπειρία όπως ακριβώς οι ντόπιοι και πολύ απλά, γευστικά και μυρωδάτα, να ξεκινήσουν την ημέρα τους με μία παραδοσιακή μπουγάτσα.

Η 26χρονη Κρητικοπούλα ετοιμάζεται αυτές τις ημέρες για Κρήτη. Μιλήσαμε μαζί της για την διαδρομή της μέχρι σήμερα και πώς φθάσαμε στην ιδέα του travel panda.

Το πρώτο βήμα στο μάρκετινγκ και στον τουρισμό το έκανε το 2014, μέσα από την πρακτική της στο τμήμα μάρκετινγκ της Aegean Airlines. Μία αξέχαστη εμπειρία λόγω του έρωτά της για τα αεροπλάνα αλλά και την ανθρώπινη επαφή.

 

Με μία βαλίτσα στο χέρι

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΡΗΣ ΝΑΣΙΑΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Η συνέχεια ήταν κάπως δύσκολη καθώς  οι επίμονες προσπάθειες  να βρει δουλειά πάνω στο αντικείμενό της, δεν έβρισκαν ανταπόκριση. «Αποφάσισα να μην χάσω την πίστη μου στους στόχους μου καθώς έχω ως αρχή μου πως ο επιμένων νικά.

Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα να ψάχνω για εργασία στο εξωτερικό μέσω του προγράμματος  Erasmus Plus.

Με αυτό τον τρόπο και με πολύ ψάξιμο κατάφερα και έφυγα για ένα διάστημα στο Μιλάνο όπου εργάστηκα σε μία εταιρεία marketing consulting.

Αυτή η κίνηση αποδείχθηκε μία από τις πιο ωραίες εμπειρίες που θα μπορούσα να βιώσω στα 23 μου. Ήμουν εγώ και η βαλίτσα μου όταν ξεκίνησε το ταξίδι.

Εκεί έμαθα να στηρίζομαι στα πόδια μου καθώς στην αρχή ήμουν εντελώς μόνη μου σε μία χώρα όπου δεν μιλούσα καν τη γλώσσα.

Μέσα σε τέσσερις μήνες είδα τον εαυτό μου να αλλάζει και να εξελίσσεται σταδιακά καθώς μέσα από αυτό γνώρισα καλύτερα τον εαυτό μου και ξεδίπλωσα άγνωστες πτυχές της προσωπικότητάς μου».

Με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα στην Αθήνα και στο τμήμα μάρκετινγκ πολυεθνικής εταιρείας, η Νάσια τον Σεπτέμβριο του 2016 αποφασίζει να κάνει μεταπτυχιακό πάνω στο International Luxury Marketing,  στην Οξφόρδη.

«Πέρασα 10 μήνες εκεί όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να συναναστραφώ με πολλές διαφορετικές κουλτούρες, να μοιραστώ στοιχεία της δικής μου κουλτούρας μαζί τους και το ανάποδο, να κάνω φίλους κυριολεκτικά από όλο τον κόσμο, αλλά ένα πολύ σημαντικό πράγμα που μου δίδαξε αυτή η εμπειρία είναι να σέβομαι τους ανθρώπους γύρω μου, την προσωπικότητά τους, την κουλτούρα τους, αλλά και να προσαρμόζομαι στην κοινωνία αυτή χωρίς να αλλοιώνω τη δική μου προσωπικότητα παρά μόνο να την εξελίσσω μέσα σε αυτό το πλαίσιο».

Η Νάσια Φιλιππίδη εμπνεύστηκε το Travel Panda με βάση την Αθήνα και το Λονδίνο όπου ζει
Η Νάσια Φιλιππίδη εμπνεύστηκε το Travel Panda με βάση την Αθήνα και το Λονδίνο όπου ζει

Η επιστροφή στην Ελλάδα καθυστερεί. Αποφασίζει να αναζητήσει εργασία στο Λονδίνο και να συνεχίσει το ταξίδι της αναζήτησης. Προσλαμβάνεται σε μία αμερικανική πολυεθνική εταιρεία.

«Στη συγκεκριμένη θέση ήμουν υπεύθυνη για όλο το EMEA (EUROPE, MIDDLE EAST AND AFRICA) και για το sales team αυτών των χωρών οπότε είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω πολύ συχνά σε χώρες όπως η Σκανδιναβία, Γαλλία, Ολλανδία κλπ.

Όλη αυτή η αλληλεπίδραση με ανθρώπους από όλο τον κόσμο είναι κάτι που με ενθουσιάζει και με γεμίζει και σαν γνήσια Ελληνίδα απολαμβάνω να τους μιλάω και να μεταδίδω στοιχεία για τη δική μου χώρα και να την  βλέπουν και να τη μαθαίνουν μέσα από τα μάτια ενός Έλληνα και όχι μίας διαφήμισης ή και δυσφήμισης».

Και κάπως έτσι γεννήθηκε πριν από μερικούς μήνες η ιδέα του travel panda. «Aποφάσισα ότι θα ήθελα να έχω κάτι δικό μου, να βάλω την ενέργεια μου, την δημιουργικότητα μου και το πάθος μου. Μιας και ο μπαμπάς μου είναι χρόνια στον τουρισμό με 35 έτη εμπειρίας και με δικές του επιχειρήσεις στο χώρο, αποφασίσαμε να ενώσουμε την πολυετή εμπειρία του με τη δική μου ενέργεια, το μεράκι μου και την αγάπη μου για την ανθρώπινη επαφή και τα ταξίδια. Και έτσι γεννήθηκε το travel panda το οποίο θα έχει βάση την Αθήνα και το Λονδίνο όπου βρίσκομαι εγώ».

 

Το βανάκι της χαράς
Το βανάκι της χαράς

Παραδοσιακή μπουγάτσα και βανάκι της… χαράς

«Τα κύριο αντικείμενά μας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση διαφόρων tour στην Αθήνα, mainland Greece και Κρήτη. Μπορεί κάποιοι από τους προορισμούς μας να είναι οι κλασικοί, αλλά το θέμα είναι πάντα ο τρόπος που εξερευνάς κάτι κλασικό. Για παράδειγμα, σε όλες μας τις εκδρομές προσφέρουμε δωρεάν πρωινό μπουγάτσα, το οποίο μπλέκει κάτι παραδοσιακό και μοντέρνο μαζί.

Το λεωφορειάκι μας είναι 17θέσιο που σημαίνει ότι ο ταξιδιώτης έχει τη δυνατότητα να απολαύσει μία πιο προσωπική  εμπειρία με χαμηλό κόστος. Επίσης είναι interactive με οθόνη, μικρόφωνο και υψηλής ποιότητας στερεοφωνικό σύστημα που σημαίνει ότι ο πελάτης μπορεί να βιώσει μία πολύ ευχάριστη εμπειρία κατά τη διάρκεια της διαδρομής χωρίς να βαριέται που θα κάτσει 3 ώρες μέσα στο λεωφορείο.

Το εκπαιδευμένο προσωπικό μας φροντίζει για τις ανάγκες των επιβατών και τους δίνει tips για το πώς να απολαύσουν ακόμη καλύτερα την περιπέτεια και να ανακαλύψουν την πραγματική Ελλάδα σαν ντόπιοι.

Ένα από τα άλλα προϊόντα μας είναι το Entertainment Bus, το οποίο είναι το πρώτο βανάκι στην Αθήνα που έχει ως αποστολή να δείξει την πραγματική πλευρά την ελληνικής νυχτερινής ζωής στους φιλοξενούμενούς μας στην Ελλάδα.

Η εμπειρία περιλαμβάνει μπύρες στην παραλία και στην άμμο, καραόκε μέσα στο λεωφορείο, μουσική, κοκτέιλς στην “Αθηναϊκή Ριβιέρα” σε μαγαζιά που πάνε οι locals, χορό και φυσικά την ευκαιρία να γνωρίσουν κόσμο από όλο τον κόσμο!».

Και τα σχέδιά της συνεχίζονται. Την περίοδο αυτή ανοίγουν ένα ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, σε βιομηχανικό στυλ,  για πιο «ψαγμένους» επισκέπτες, ενώ από τη νέα σεζόν ετοιμάζουν ένα καινοτόμο πρότζεκτ που θα έχει σχέση με roadtrips!