Καλά κύλησε η πρεμιέρα του νέου ωραρίου, αλλά «καίνε» τ’ άλλα  προβλήματα

Ομαλά κύλησε η πρώτη μέρα της εφαρμογής του νέου ωραρίου στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, το οποίο εφαρμόζεται μετά από σφοδρές αντιδράσεις,  αν και αρχή της τουριστικής σεζόν άφηνε απέξω πολλούς επισκέπτες που δεν προλάβαιναν να γνωρίσουν τις σπουδαίες αρχαιότητες που φιλοξενεί.

Το νέο ωράριο του μουσείου ως γνωστόν διαμορφώνεται ως εξής:

Δευτέρα 08.00-20.00

Τρίτη 08.00-20.00

Τετάρτη 13.00-20.00

Πέμπτη 08.00-20.00

Παρασκευή 08.00-20.00

Σάββατο 08.00-20.00

Κυριακή 08.00-20.00.

Αξίζει επίσης να τονιστεί ότι θα είναι σε ισχύ μέχρι 31-10-2024 και όχι μέχρι τέλος Αυγούστου, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, καθώς ο Σεπτέμβρης και ο Οκτώβρης θεωρούνται δύο πολύ καλοί μήνες για τον κρητικό τουρισμό, σύμφωνα με τα μηνύματα που φτάνουν έως τώρα στους αρμόδιους φορείς.

Ελένη Σαμαριτάκη
Η κ. Σαμαριτάκη

«Πήγε καλά, δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα», τόνισε μιλώντας στην «Π» η πρόεδρος του Σωματείου Επαγγελματιών Ξεναγών κ. Ελένη Σαμαριτάκη για την πρώτη μέρα εφαρμογής του νέου ωραρίου, η οποία όμως θέτει και μια σειρά από πολύ σημαντικά ζητήματα, όπως είναι ο πάνω όροφος του Μουσείου που είναι κλειστός, εκτός από την αίθουσα των Τοιχογραφιών.

Επίσης η κ. Σαμαριτάκη κάνει λόγο για την μη λειτουργία του ασανσέρ, η οποία θεωρείται πολύ σημαντική για την εικόνα του μουσείου, καθώς πολλοί από τους επισκέπτες είναι ηλικιωμένοι. Ιδιαίτερη αναφορά κάνει η πρόεδρος του συλλόγου στο θέμα της καθαριότητας που είναι αυτονόητα πολύ σημαντική.

«Όχι να υπάρξει μια έκτακτη-τονίζει χαρακτηριστικά, αλλά μια μόνιμη λύση για το θέμα του καθαρισμού του μουσείου. Υπήρξε μια έκτακτη λύση γιατί η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο. Θα πρέπει να υπάρχει μόνιμο προσωπικό, γιατί το μουσείο ήταν έως τώρα πάντα καθαρό και ευπρεπές. Πρέπει να αντιμετωπιστούν όλα αυτά τα ζητήματα άμεσα… χθες θα έλεγα».

Τα εισιτήρια

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, κάποιες από τις προθήκες του μουσείου δεν έχουν φωτισμό, ενώ προβλήματα υπάρχουν γενικότερα και με το θέμα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων, τόσο με την πλατφόρμα όσο και με το θέμα του χειρισμού, που πολλές φορές δημιουργεί εκνευρισμό και καθυστερήσεις.