Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Το λύκειο Γαζίου κατέκτησε το σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου

Το λύκειο Γαζίου κατέκτησε το σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου με τον δήμαρχο Μαλεβιζίου, Μενέλαο Μποκέα να τους συγχαίρει.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

«Σπάτε ξανά ρεκόρ, δείχνοντας μας το δρόμο: Δεν αρκεί μόνο το ταλέντο. Κόπος και πάθος σε ανεβάζουν στην κορυφή. Κι οι δυσκολίες δε σταματούν τα όνειρα – τα δυναμώνουν. Συγχαρητήρια ΓΕΛ Γαζίου! Πάντα εδώ.  Περήφανοι δίπλα σας!»