χαρης μαμουλακης

Με μια απάντηση προς τον αν. Τομεάρχη Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, βουλευτή Ηρακλείου, Χάρη Μαμουλάκη που αναμένεται να συζητηθεί, υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Υποδομών αδειάζουν τον υπουργό και αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο διερεύνησης της σκοπιμότητας κατασκευής μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελίου με το λιμάνι Ηρακλείου και τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης!

«Αυτή η κυβέρνηση μάς έχει συνηθίσει σε φαινόμενα ασυνεννοησίας και επιτελικού μπάχαλου» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Η τελευταία απάντηση των υπηρεσιακών στελεχών της αρμόδιας Διεύθυνσης του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, αφήνει ανοικτό ένα ενδεχόμενο που απέκλειε μετά βδελυγμίας η πολιτική ηγεσία του υπουργείου. Και αποδεικνύει ότι αυτό που μετ’ επιτάσεως απαιτεί η  τοπική κοινωνία και ζητάμε με παρεμβάσεις στη Βουλή εδώ και τρία χρόνια, η μελέτη για την δημιουργία μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το Ηράκλειο και όχι μόνο, να μην έρχεται σε αντίθεση με τις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού και να μπορεί να υλοποιηθεί».

Όπως είναι γνωστό, σε κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του Χάρη Μαμουλάκη, οι Κ. Καραμανλής και Γ. Καραγιάννης έχουν αποκλείσει με κάθε τρόπο το ενδεχόμενο διενέργειας μελέτης σκοπιμότητας και βιωσιμότητας ενός μέσου σταθερής τροχιάς στην Κρήτη. Ο υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών δε, είχε «κατηγορήσει» τον Χάρη Μαμουλάκη ότι ενεργεί ως εκπρόσωπος της Κρήτης στη Βουλή και είχε δηλώσει ότι «Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να διερευνήσει η κυβέρνηση την σκοπιμότητα και την βιωσιμότητα του Προαστιακού Ηρακλείου».

Με την τελευταία όμως απάντηση σε σχετική Αναφορά του Χάρη Μαμουλάκη, με την συνυπογραφή των βουλευτών Σωκράτη Βαρδάκη και Νίκου Ηγουμενίδη, με το υπόμνημα του δήμου Μινώα Πεδιάδας, η αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών – αφού κάνει αναφορά στο Περιφερειακό Σχέδιο Κρήτης και το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο – τονίζει: «…Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η κατασκευή  μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελίου με το λιμάνι Ηρακλείου και τα μεγάλα αστικά κέντρα της  Κρήτης δεν έρχεται σε αντίθεση με τις κατευθύνσεις του στρατηγικού χωροταξικού σχεδιασμού».