Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

υπερήλικας

Εξιτήριο πήρε μία γυναίκα ηλικίας 101 ετών, που είχε νοσήσει με κοροναϊό. Όπως είπε ο διοικητής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου, Γιώργος Χαλκιαδάκης, η υπερήλικας ήταν πλήρως εμβολιασμένη και για τον λόγο αυτό, κατάφερε, λίγες μέρες μετά την εισαγωγή της, να πάρει εξιτήριο και να επιστρέψει στο σπίτι της.