Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

ΜΕΘ COVID ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Τους 141 φθάνουν οι ασθενείς με Covid στα νοσοκομεία ενώ οι 19 από αυτούς νοσηλεύονται σε ΜΕΘ.

Τα στοιχεία των νοσηλειών έχουν ως εξής:

ΠΑΓΝΗ: 46 ασθενείς, 40 στην κλινική Covid, 6 στη ΜΕΘ, όλοι διασωληνωμένοι.

Βενιζέλειο: 29 ασθενείς, 22 στην  Kλινική Covid, 7 στη ΜΕΘ, 2 διασωλωνωμένοι.

Νοσοκομείο Χανίων: 34 ασθενείς, 28 στην  Kλινική Covid, 6 στη ΜΕΘ, 4 διασωληνωμένοι.

Νοσοκομείο Ρεθύμνου: 13 ασθενείς στην  Kλινική Covid.

Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου: 9 ασθενείς στην  Kλινική Covid.

Νοσοκομείο Σητείας: 5 ασθενείς στην  Kλινική Covid.

Νοσοκομείο Ιεράπετρας: 4 ασθενείς στην  Kλινική Covid.

Νοσοκομείο Νεάπολης: 1 ασθενής στην Kλινική Covid.