Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ

72 ποδηλάτες σωματείων της Κρήτης θα λάβουν μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινής Ποδηλασίας 2022 που θα διεξαχθεί στο Λασίθι το τριήμερο 22 με 24 Ιουλίου.

Από αυτούς οι 23 είναι του Τάλω, οι 19 του (διοργανωτή) ΠΟ Δρήρος Νεάπολης, οι 12 του ΟΑ Κύδων, οι 10 του ΠΑΣ Άτλας Ρεθύμνου, οι 5 του του ΠΟΗ Κάστρο και οι 3 του ΠΟ Αγίου Νικολάου.

Οι ποδηλάτες του “Κάστρο” είναι οι εξής: Γιώργος Σφακιανάκης, Ραφαέλα Δράκου, Ανδρέας Καλογιαννάκης, Σάββας Κοτσάκης και Χαράλαμπος Μεραμβελιωτάκης.