Έχει ζεσταθεί για τα καλά η μεταγραφική μηχανή του Γιούχτα με την ομάδα των Αρχανών μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με τον Ανέστη Αναστασιάδη για την τεχνική ηγεσία, να προχωρά και στην ανανέωση της συνεργασίας της με τον Δημήτρη Μάνο.
Ο Μάνος ήταν πέρυσι από τους κορυφαίους του Γιούχτα με 20 γκολ, κατακτώντας την πρώτη θέση στον πίνακα των σκόρερ του 6ου ομίλου της Γ΄ Εθνικής.
Εκτός του Μάνου, ανανέωσαν και τρεις ακόμα παίκτες που είχαν σημαντική συνεισφορά στην περσινή σεζόν.
Ο λόγος για τους Νίκο Κορνηλάκη, Βασίλη Πιστικό και Αντώνη Δασκαλάκη, οι οποίοι θα συνεχίσουν να φορούν τη φανέλα της ομάδας των Αρχανών και τη νέα σεζόν, αποτελώντας κομμάτι του αγωνιστικού πλάνου της ομάδας.
Είχε προηγηθεί η οριστικοποίηση της συμφωνίας με τον Ανέστη Αναστασιάδη που διαδέχεται στον πάγκο του Γιούχτα τον Κώστα Ανυφαντάκη. Στο πλευρό του, ο Μάκης Λυκούδης στον ρόλο του αναλυτή. Στις πρώτες του δηλώσεις ο Ανέστης Αναστασιάδης ανέφερε:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου. Γνωρίζω πολύ καλά την ευθύνη που συνοδεύει αυτή την επιλογή και δεσμεύομαι να εργαστώ καθημερινά με αφοσίωση, επαγγελματισμό και πάθος, ώστε να τιμήσω αυτή την εμπιστοσύνη μέσα από τη δουλειά και τα αποτελέσματα. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε μαζί αυτό το ταξίδι».
Την ίδια ώρα κλείνει ο κύκλος για τον Μηνά Τζανή στον Γιούχτα με τον παίκτη να ανακοινώνει την αποχώρησή του από την ομάδα των Αρχανών μετά από οκτώ χρόνια παρουσίας και προσφοράς.
Ο κύκλος στον Γιούχτα ολοκληρώθηκε και για τον Κώστα Χανιωτάκη που αποχωρεί μετά από τρία χρόνια για να συνεχίσει στο πλευρό του Μανώλη Παπαματθαιάκη στον Πανθηραϊκό.
Αντικαταστάτης του ουσιαστικά θα είναι ο Μιχάλης Ξημεράκης που αναλαμβάνει τον ρόλο του προπονητή τερματοφυλάκων, εντασσόμενος στο τεχνικό επιτελείο του Ανέστη Αναστασιάδη. Ο Ξημεράκης τα δυο τελευταία χρόνια εργάστηκε στον ΑΟΑΝ.
Στην απόκτηση του Ζοάο Τόμας, προχώρησε ο Εργοτέλης.
Ο 23χρονος Πορτογάλος μέσος τα δύο προηγούμενα χρόνια πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις με τη φανέλα του ΑΟΤ, καταγράφοντας δύο γεμάτες και παραγωγικές σεζόν.
Από την άλλη, ολοκληρώθηκε η συνεργασία των «κιτρινόμαυρων» με τον Γιάννη Θεοδωράκη, καθώς ο νεαρός κεντρικός αμυντικός δεν θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα τους τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Σε ό,τι αφορά τις ανανεώσεις, παραμένει και τη νέα σεζόν στον Εργοτέλη ο 20χρονος Μανουέλ Κατσούρρι, που προέρχεται από τα τμήματα υποδομής του Εργοτέλη και θα ακολουθήσει την ομάδα και στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής. Από την ομάδα αποχώρησε ο γυμναστής Κώστας Σπυριδάκης.
Μαζί συνεχίζουν και τη νέα περίοδο η Χερσόνησος με τον Κρίστιαν Φρόκου.
Ο έμπειρος επιθετικός αποτέλεσε έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της ιστορικής χρονιάς που ολοκληρώθηκε, συμβάλλοντας καθοριστικά τόσο στην άνοδο στη Γ΄ Εθνική, όσο και στην κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ με 20 γκολ και 9 ασίστ σε 34 συμμετοχές.
Εξωαγωνιστικά, ο Ματθαίος Μιχελεκάκης, ο οποίος την περασμένη αγωνιστική περίοδο είχε τη θέση του Γενικού Αρχηγού Β΄, αναλαμβάνει έναν νέο, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο ως επικεφαλής της επιτροπής χορηγιών, ανάπτυξης και marketing, με σκοπό την εμπορική αναβάθμιση του σωματείου.
Σε μια σημαντική εσωτερική μεταγραφή προχώρησε ο ΠΟΑ, ανανεώνοντας την συνεργασία του με τον Μιχαλανδρέα Νύκταρη.
Την ίδια ώρα χωρίς αλλαγές συνεχίζει το τεχνικό επιτελείο του ΠΟΑ και τη νέα περίοδο, καθώς εκτός του Αντώνη Ανδρουλάκη παραμένουν στο τιμ και οι άμεσοι συνεργάτες του.
Η ομάδα του Ατσαλένιου ανακοίνωσε την παραμονή του βοηθού προπονητή Αλέξη Κουτίδη, του γυμναστή Παναγιώτη Νηστικάκη και του προπονητή τερματοφυλάκων Σάκη Ανδρεαδάκη.
