Η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" κλείνει 80 χρόνια ενημέρωσης και ιστορίας, 1946-2026

στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου νοσηλεύεται ένα κοριτσάκι, μόλις 37 ημερών. Το μωρό έχει κοροναϊό και μέχρι χθες το μεσημέρι νοσηλευόταν στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Ωστόσο, κρίθηκε σκόπιμο να μεταφερθεί στο ΠαΓΝΗ.  «Είναι υπό παρακολούθηση στη ΜΕΘ Παίδων και η κατάστασή του είναι σταθερή», είπε στην «Π» ο διοικητής του νοσοκομείου, κ. Γιώργος Χαλκιαδάκης.