To ανακοίνωσε η TUI: Θα αναλάβει την υποστήριξη και των τουριστών στην Ελλάδα μετά την χρεοκοπία της FTI

”Οι χιλιάδες πελάτες του πρακτορείου που μένουν…ξεκρέμαστοι καθώς και τα ξενοδοχεία που έχουν το άνοιγμα θα…καλυφθούν σύμφωνα με πληροφορίες του PATRIS.GR από την TUI!” ανέφερε μεταξύ άλλων το χθεσινό δημοσίευμα του patris.gr και λιγότερο από 24 ώρες ήρθε η επιβεβαίωση από την TUI.

Θυμίζουμε ότι η κατάρρευση της FTI, ενός από τους μεγαλύτερους tour operators στην Ευρώπη, προκάλεσε έντονη ανησυχία σε ταξιδιώτες και ξενοδόχους, σε μια πολύ ιδιαίτερη χρονική στιγμή.

Έτσι, όπως αναφέρει – μεταξύ άλλων –  και επίσημα η TUI: Οι πελάτες που έχουν κάνει κράτηση για πακέτο διακοπών με την FTI και βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε έναν από αυτούς τους προορισμούς καλύπτονται από το DRSF. Η TUI έχει αναλάβει την υποστήριξη αυτών των πελατών για να διασφαλίσει ότι το προγραμματισμένο ταξίδι θα συνεχιστεί όπως είχε προγραμματιστεί. Εάν ο εκπρόσωπος της FTI δεν είναι πλέον διαθέσιμος για τους πελάτες, η ομάδα της TUI θα αναλάβει αμέσως. Οι επηρεαζόμενοι πελάτες της FTI θα ενημερωθούν μέσω SMS και θα λάβουν αμέσως τα νέα στοιχεία επικοινωνίας.

Μάλιστα, στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η Helen Caron, Διευθύντρια Αγορών του Ομίλου, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην Κρήτη και έχει συναντήσεις με συνεργάτες και επηρεαζόμενους ξενοδόχους από την Ελλάδα.

 

Η ανακοίνωση της TUI

«Η χρεοκοπία της FTI είναι απογοητευτική είδηση και οι σκέψεις μας είναι με τους επισκέπτες και τους εργαζόμενους που επηρεάζονται από αυτό το γεγονός. Ολόκληρη η ανώτερη ηγετική μας ομάδα εξετάζει αυτή τη στιγμή τρόπους για να βοηθήσουμε τους ξενοδοχειακούς μας συνεργάτες και εκείνους τους ταξιδιώτες που είχαν προγραμματίσει διακοπές το καλοκαίρι με την FTI. Εγώ προσωπικά βρισκόμουν σε συνομιλίες με τον Υπουργό Τουρισμού της Τουρκίας και ξενοδόχους, και θα υποστηρίξουμε ευκαιρίες για τη δημιουργία εναλλακτικών και νέων επιλογών ταξιδιών», δήλωσε ο Sebastian Ebel, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου TUI.

Η χρεοκοπία έχει επίσης επηρεάσει πολυάριθμους ξενοδοχειακούς συνεργάτες της TUI. Η ανώτερη ηγετική ομάδα της TUI συναντάται με ξενοδόχους και τοπικές αρχές σε προορισμούς όπως η Ισπανία, η Τουρκία, η Ελλάδα και η Αίγυπτος για να αντιμετωπίσουν συλλογικά τις προκλήσεις που προκαλούνται από αυτή την κατάσταση. Ο David Schelp, Διευθύνων Σύμβουλος των Αγορών & της Αεροπορίας, συναντάται με ενδιαφερόμενους στην Αίγυπτο ενώ ο Peter Krueger, Διευθύνων Σύμβουλος των Εμπειριών Διακοπών, έχει συναντηθεί με τον Σύμβουλο Νησιωτικής Περιφέρειας για τον Τουρισμό στην Φουερτεβεντούρα και τοπικούς ξενοδόχους. Η Helen Caron, Διευθύντρια Προϊόντος & Αγορών του Ομίλου, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην Κρήτη συναντώντας συνεργάτες και επηρεαζόμενους ξενοδόχους από την Ελλάδα. Νωρίτερα, ο Peter Ulwahn, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Musement, συναντήθηκε με συνεργάτες στις Βαλεαρίδες Νήσους και ο Marco Ciomperlik, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Airlines, αφιέρωσε επιπλέον χρόνο μετά την ετήσια συνέλευση της IATA στο Ντουμπάι για να συναντήσει μέλη του τουριστικού τομέα από τα ΗΑΕ.

«Η δέσμευσή μας προς τους ξενοδοχειακούς μας συνεργάτες είναι αμετάβλητη και η χρεοκοπία της FTI έχει επηρεάσει σημαντικά πολλούς από αυτούς. Με έναν σημαντικό αριθμό κρατήσεων διακοπών από την Αυστρία, την Ολλανδία, τη Γερμανία και την Ελβετία να ακυρώνονται πρόσφατα, βρισκόμαστε σε συνομιλίες για το πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε τους ξενοδόχους σε αυτή την δύσκολη περίοδο», πρόσθεσε η Helen Caron, Διευθύντρια Προϊόντος & Αγορών του Ομίλου TUI.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία των καλοκαιρινών διακοπών για πολλούς Ευρωπαίους, αγορές όπως η Γερμανία και η Ολλανδία εισάγουν τώρα ειδικές συνθήκες κρατήσεων. «Γνωρίζουμε πόσο σημαντικές είναι οι καλοκαιρινές διακοπές και γι’ αυτό θέλουμε να κάνουμε μια ειδική προσφορά στους πρώην πελάτες της FTI, αλλά και σε νέους επισκέπτες. Αν και έχουμε ήδη ξεκινήσει αυτή τη θερινή σεζόν με υποσχέσεις, θα δημιουργήσουμε επιπλέον προσφορές με τους ξενοδόχους τις επόμενες ημέρες», δήλωσε ο Stefan Baumert, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Γερμανίας.

Σε συμφωνία με το Γερμανικό Ταμείο Διασφάλισης Ταξιδιών (DRSF), η TUI θα αναλάβει την υποστήριξη των πελατών της FTI που βρίσκονται στους προορισμούς Βαλεαρίδες Νήσοι, Ελλάδα, Μαλδίβες, Μεξικό, Κούβα και Δομινικανή Δημοκρατία. Οι πελάτες που έχουν κάνει κράτηση για πακέτο διακοπών με την FTI και βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε έναν από αυτούς τους προορισμούς καλύπτονται από το DRSF. Η TUI έχει αναλάβει την υποστήριξη αυτών των πελατών για να διασφαλίσει ότι το προγραμματισμένο ταξίδι θα συνεχιστεί όπως είχε προγραμματιστεί. Εάν ο εκπρόσωπος της FTI δεν είναι πλέον διαθέσιμος για τους πελάτες, η ομάδα της TUI θα αναλάβει αμέσως. Οι επηρεαζόμενοι πελάτες της FTI θα ενημερωθούν μέσω SMS και θα λάβουν αμέσως τα νέα στοιχεία επικοινωνίας.

«Τις τελευταίες ημέρες έχουμε ξεκινήσει να συνεργαζόμαστε στενά με τους συνεργάτες μας για να υποστηρίξουμε τους επισκέπτες της FTI στους προορισμούς. Για εμάς, είναι αυτονόητο ότι υποστηρίζουμε τους επισκέπτες της FTI. Όπως σε άλλες κρίσιμες καταστάσεις, αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι οι ταξιδιώτες μπορούν να βασίζονται στη στενή συνεργασία εντός της γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας», προσθέτει η Mirjam Chlouba, Επικεφαλής της Ομάδας Κρίσης της TUI στο Αννόβερο.