Έναν γολγοθά εις διπλούν έζησε ζευγάρι Βρετανών συνταξιούχων στην προσπάθειά του να έρθει για διακοπές στην Κρήτη και τον περιέγραψε στην “Daily Mail”.
Οι πτήσεις τους ακυρώθηκαν, οι βαλίτσες τους χάθηκαν, έμειναν νηστικοί και χωρίς τουαλέτα, ενώ με καθυστέρηση 24 ωρών βρέθηκαν αντιμέτωποι συνταξιούχοι που επρόκειτο να ταξιδέψουν μέσω της TUI από το Sheffield στην Κρήτη και τελικά αναχώρησαν από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ.
Το ζευγάρι John και Ann Dawson, περίμεναν 70 ώρες για την αναχώρηση της πτήσης τους ενώ συνταξιδιώτες τους αναγκάστηκαν να κοιμούνται στο πεζοδρόμιο.
Επιπλέον, οι αποσκευές τους δεν μεταφέρθηκαν στην Κρήτη και παρέμειναν στο Μάντσεστερ.
Ο γολγοθάς τους ξεκίνησε στις 2 Σεπτεμβρίου, όταν η πτήση τους με τη TUI που είχε προγραμματιστεί για τις 6.35 το απόγευμα ακυρώθηκε. Το ζευγάρι μεταφέρθηκε σε ξενοδοχείο στο Stockport όπου, σύμφωνα με το ίδιο, δεν τους δόθηκε καμία ενημέρωση.
Τους ενημέρωσαν ότι λεωφορείο θα τους παραλάμβανε προκειμένου να αναχωρήσουν από το αεροδρόμιο του Γκάτουικ στη 1 μ.μ. της επομένης, όμως το λεωφορείο έφτασε στις 3 μ.μ., ενώ και το ξενοδοχείο τους έκανε τσεκ άουτ νωρίς λόγω γάμου.
Οι δύο συνταξιούχοι παρέμειναν στο λεωφορείο νηστικοί, χωρίς πρόσβαση σε τουαλέτα, ενώ σύμφωνα με τους ίδιους, μόλις έφτασαν στο αεροδρόμιο τους δόθηκε ατομικό βάουτσερ 20 ευρώ για φαγητό και ποτό, όμως τα καταστήματα έκλειναν.
Τελικά, το ζευγάρι πέταξε για Κρήτη στις 11 το βράδυ της 3ης Σεπτεμβρίου, σχεδόν 24 ώρες μετά τον αρχικό προγραμματισμό της πτήσης τους.
Τι απάντησε η TUI
Εκπρόσωπος της TUI δήλωσε: “Κατανοούμε πλήρως την απογοήτευση του κυρίου και της κυρίας Dawson και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για τις καθυστερήσεις που αντιμετώπισαν ταξιδεύοντας από και προς το Ηράκλειο. Ενώ κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μεταφέρουμε τους πελάτες στις διακοπές τους και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους εγκαίρως, μερικές φορές υπάρχουν περιστάσεις πέρα από τον έλεγχό μας που δεν το καθιστούν αυτό δυνατό.
Και, δυστυχώς, στην περίπτωση των Dawson, ένας συνδυασμός απρόβλεπτων περιστάσεων επηρέασε, τόσο το ταξίδι τους στο εξωτερικό, όσο και το ταξίδι τους πίσω στην πατρίδα.
Οι υπάλληλοί μας διατηρούσαν επαφή μαζί τους καθ’ όλη τη διάρκεια των καθυστερήσεων και τους παρείχαμε καταλύματα, μεταφορικά, γεύματα και λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο διεκδίκησης της αποζημίωσης που δικαιούνται βάσει των κανονισμών ΕΕ 261. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε για την υπομονή τους και να επαναλάβουμε τη συγγνώμη μας για την ατυχή εμπειρία τους”.