Όταν τα μεγαλύτερα έργα υποδομών της Κρήτης -και την περίοδο αυτή, ίσως και της χώρας- έχουν καθυστέρηση, δεν σημαίνει ότι είναι και «γκαστρωμένα»!
Σημαίνει, ωστόσο, ότι τα κερατιάτικα θα τα πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος. Αυτός που κοιμάται με τη φτώχεια και ξυπνά με την ακρίβεια. Αυτός που πληρώνει για την Υγεία, για την Παιδεία, για το νερό και σε λίγο για τον αέρα που αναπνέει.
Οι καθυστερήσεις των μεγάλων έργων στην Κρήτη (αεροδρόμιο Καστελλίου, ΒΟΑΚ) στοιχίζουν μέχρι τώρα στον Έλληνα φορολογούμενο κάτι παραπάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα εισπράξουν ως αποζημίωση ανάδοχοι και κοινοπραξίες, καθώς οι καθυστερήσεις δεν είναι υπαιτιότητά τους, και ας έκανε λόγο η Κυβέρνηση για «εργοτάξια σε οργασμό», μετά από κάθε επίσκεψη κουστωδίας σε πεδία δόξης λαμπρά!
Αυτά βλέπει ο κόσμος και είναι σε παράκρουση, προσπαθώντας να επιβιώσει σε μια καθημερινότητα που μυρίζει σκάνδαλο και διαφθορά. Το λένε οι κούκοι στα βουνά κι οι πέρδικες στα πλάγια – το λένε και οι δημοσκοπήσεις, που χρεώνουν στην Κυβέρνηση την ατιθάσευτη ακρίβεια και το μεγάλο σκάνδαλο με τη διασπάθιση των κοινοτικών επιδοτήσεων, με τη βαθιά «γαλάζια απόχρωση».
ΟΠΕΚΕΠΕ: Όταν η πραγματικότητα ξεπερνά τη φαντασία, πάρτε κύριε λαχεία! Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι τίτλος επιθεώρησης, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η πραγματικότητα ξεπέρασε τη φαντασία και κατατρόπωσε και τους πιο προικισμένους σεναριογράφους.
Διότι μια Ferrari μπορεί να βγάλει στο χωράφι μέχρι και 800 άλογα (ίππους), ενώ ένα καλό τρακτέρ θα πάει μέχρι τα 220. Άρα ποιος θα οργώσει καλύτερα το χωράφι και με ποιο όχημα θα φτάσουν γρηγορότερα τα προϊόντα στο ράφι; Ποιος σεναριογράφος αλήθεια θα καταχωρούσε στους Κρητικούς 7,7 εκατομμύρια πρόβατα, όταν το νησί, μαζί με τις αίγες, έχει πραγματικό ταβάνι τα 2,2 εκατομμύρια;
Και τώρα τι θα γίνουμε χωρίς τεχνική λύση; Ήταν και αυτή ένα αποκούμπι και για άλλους ένα πανωπρούκι. Και τώρα που μας έπιασαν τα καβαφικά μας, ας πούμε και μια αλήθεια. Η τεχνική λύση είναι σαν την Αλεξάνδρεια: Αποχαιρέτα τη την επιδότηση που χάνεις!
Γι’ αυτό και τα τρακτέρ είναι ήδη στους δρόμους και τα μπλόκα πολλαπλασιάζονται. Και ένας τρόπος υπάρχει να διαλυθούν: να κλείσει η Κυβέρνηση ραντεβού σε αγρότες και κτηνοτρόφους με τη θεά τύχη στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ!
Ακόμα πιο σατανικό και από το σχέδιο Τσουκάτου, που ξεφούσκωνε στα μπλόκα τα λάστιχα των τρακτέρ! Τώρα πάνε τα ΜΑΤ απευθείας στα τρακτέρ, ψεκάζοντας και χτυπώντας αγρότες.
Και παρά τα δεινά του Έλληνα ψηφοφόρου, η αντιπολίτευση δεν εισπράττει τα προσδοκώμενα. Ο Ανδρουλάκης κάνει μια ακόμα επανεκκίνηση με το σύνθημα: «Μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κερδίσει τη Ν.Δ.»! Μια εκτίμηση που μπορεί να επιτευχθεί, μόνο αν το μισό υπουργικό συμβούλιο, το πασοκογενές, λειτουργήσει ως Δούρειος Ίππος!
Αλλά ο πολυμήχανος Οδυσσέας κυκλοφορεί πια μόνο στις 762 σελίδες του Αλέξη Τσίπρα, που έχει βγει στη γύρα με πικάντικες ιστορίες για πρώην συντρόφους και μνηστήρες, στον δρόμο για την «Ιθάκη», που είναι το κωδικό όνομα της εξουσίας. Μα και αν ο Αλέξης δεν πετύχει το πολυπόθητο rebranding, δεν χάλασε ο κόσμος. Θα φταίνε οι Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες, τους οποίους θα μπορεί να εκτοπίσει κάνοντας rewriting (ξαναγράφοντας) το βιβλίο!
Στο Μαξίμου πάντως, αν και άριστοι, είναι πιο λαϊκοί τύποι και λιγότερο εμπνευσμένοι, παρουσιάζοντας τη νέα βερσιόν της Κυβέρνησης των κουμπάρων!