Η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" κλείνει 80 χρόνια ενημέρωσης και ιστορίας, 1946-2026

Στο υπουργείο Υποδομών το θέμα της υδροδότησης του Ηρακλείου

Στο περιθώριο της συνάντησης εργασίας του Αλέξη Καλοκαιρινού με τους βουλευτές Ηρακλείου Λευτέρη Αυγενάκη, Κώστα Κεφαλογιάννη, Μάξιμο Σενετάκη, Ελένη Βατσινά, Φραγκίσκο Παρασύρη, Χάρη Μαμουλάκη και Μανόλη Συντυχάκη, βγήκε και μια είδηση πέρα από το κυρίως θέμα που ήταν ο ΒΟΑΚ.

Συγκεκριμένα ο δήμαρχος Ηρακλείου ενημέρωσε τους βουλευτές ότι από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής έχει τεθεί προς το Υπουργείο Υποδομών και το θέμα της επισφάλειας των παλιών και προβληματικών αγωγών ύδρευσης, των Μαλλίων και της Τυλίσου όπου με τις συνεχείς ζημιές δημιουργούν πολύ δύσκολες συνθήκες στην πόλη, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα αντιμετώπισης παράλληλα με την κατασκευή του νέου ΒΟΑΚ, καθώς και το ζήτημα της σύνδεσης του Ηρακλείου με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.