Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, δημιουργήθηκαν με σκοπό τη μείωση της γραφειοκρατίας και την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών σε ότι αφορά τις συναλλαγές τους.
Όπως συμβαίνει σε όλες τις υπηρεσίες , κάποιοι υπάλληλοι κάνουν καλά την δουλειά τους, άλλοι βαριούνται, αδιαφορούν ή εκνευρίζονται όταν βρεθεί απέναντί τους ο άνθρωπος που πρέπει να εξυπηρετήσουν.
Ένα από τα καλύτερα ΚΕΠ του Ηρακλείου, είναι το υποκατάστημα της Αλικαρνασσού.
Οι εργαζόμενοι είναι ευγενικοί, απαντούν τα τηλέφωνα, είναι ενημερωμένοι και πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν και όχι να ταλαιπωρήσουν-όπως κάνουν άλλοι- τον κόσμο που ζητάει βοήθεια, χαμένος στον λαβύρινθο της Ελληνικής γραφειοκρατίας.
Πρέπει να τους το αναγνωρίσουμε και να τους ευχαριστήσουμε, γιατί όσοι έχουμε ζητήσει τις υπηρεσίες τους, νιώσαμε ότι ζούμε σε ένα κράτος , που σέβεται τον πολίτη.
Και η αλήθεια είναι, ότι δεν μας συμβαίνει, συχνά!
