Είμαστε δύο άνθρωποι που εργαζόμαστε από το σπίτι και από 20/1 μέχρι και σήμερα 25/1 δεν εχουμε τηλεφωνο και ιντερνετ.

Τετάρτη 20/1, στην οδό Στεργιογιάννη, η ΔΕΥΑΗ έκοψε το τηλεφωνικό καλώδιο του κτιρίου μας κατά τη διάρκεια εκσκαφής για το νέο δίκτυο νερού.

Πέμπτη 21/1 οι τεχνικοί του ΟΤΕ επισκεύασαν το καλώδιο. Αλλά η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε. Τηλεφώνησε ο εργολάβος της ΔΕΥΑΗ στον ΟΤΕ και μας είπαν οτι αυτοί το επισκεύασαν, και να επικοινωνήσουμε με τον πάροχο τηλεφώνου μας, εφόσον δεν έχουμε ως πάροχο τον ΟΤΕ.

Μετά απο επικοινωνία με την Nova, μας λένε οτι θα μας πάρουν την Παρασκευή να κλείσουμε ραντεβού για επίσκεψη τεχνικού. Επικοινωνούμε και με τις βλάβες του ΟΤΕ απευθείας και δεν δέχονται να δηλώσουμε βλάβη ή να τους ενημερώσουμε οτι η επισκευή που έκαναν δεν έλυσε το πρόβλημα. Μας λένε να περιμένουμε τον τεχνικό απο Nova για να δηλώσει αυτός βλάβη.

Παρασκευή 22/1 μας καλούν απο την Nova και μας κλείνουν ραντεβού για Δευτέρα.

Δευτέρα 25/1 έρχεται ο τεχνικός απο Nova, διαπιστώνει βλάβη και δηλώνει αίτημα επισκευής στον ΟΤΕ. Δεν γνωρίζουμε πότε θα ερθει πάλι ο ΟΤΕ, πιθανών σε 2-3 μερες μας λέει ο τεχνικός της Nova.

Καταλαβαίνω οτι λάθη γίνονται, αλλά ο εμπαιγμός που προκύπτει μετά είναι απαράδεκτος.

Ευχαριστώ πολύ,

Η.Δ.