Πάντα στην επίγεια ζωή των ανθρώπων, των ζώων και των φυτών υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν δύο κατηγορίες, ομάδες αν θέλετε, ίασης.
Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει όλους εκείνους, οι οποίοι έχουν ειδικές επιστημονικές γνώσεις, αποκτηθείσες με ατομικές, πρακτικές, πνευματικές και χρηματικές θυσίες σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Υφηλίου.
Οι Επιστήμονες αυτοί είναι επαγγελματίες στην ειδικότητά τους, η οποία σχετίζεται με την προαγωγή, τη διατήρηση και την επαναφορά της σωματικής υγείας των πλασμάτων με τα οποία ασχολούνται και για τα οποία έχουν ειδικευτεί μέσω της μελέτης, της πρακτικής, της διάγνωσης και της θεραπείας των ασθενειών, των τραυματισμών και άλλων διαταραχών, στις οποίες υπόκειται το σώμα των πλασμάτων για τα οποία έχουν ειδικευθεί.
Άρα η κατηγορία αυτή των Ιατρών επαγγέλλεται, καταγίνεται και ασχολείται με το σώμα των δημιουργημάτων των ανθρώπων, ζώων και φυτών και πάντα φροντίζει για την σωματική αναζωογόνηση ΑΥΤΏΝ.
Είναι οι επαγγελματίες Υγείας όλων των βαθμίδων, οι επαγγελματίες Κτηνιατρικής και οι επαγγελματίες Γεωπονίας.
Και οι τρείς αυτές επιστημονικές ομάδες, ασχολούνται με την θεραπεία ασθενειών, οι οποίες δυνατόν να παρουσιαστούν από ενδογενείς ή εξωγενείς παράγοντες στον οργανισμό των πλασμάτων με τα οποία ασχολούνται.
Χρησιμοποιούν δε, οι επιστήμονες αυτοί, τις αποκτηθείσες γνώσεις, τα σύγχρονα επιστημονικά κ.α. μέσα, που έχουν στη διάθεσή τους και την βιβλιογραφία, για να εντοπίσουμε ακριβώς το πρόβλημα και να μπορέσουν να δώσουν την ανάλογη λύση
Είναι οι ιατροί ίασης του σώματος.
Η δεύτερη κατηγορία Ιατρών, πέραν των αναφερομένων στις ευαγγελικές και αποστολικές περικοπές, περιλαμβάνει όλους εκείνους, που έχουν την ικανότητα και την δυνατότητα της γενετικής και επίκτητης ανθρώπινης φύσης της δικαιοσύνης και του σώφρονα λογισμού, στων οποίων γεννήθηκαν, μεγάλωσαν στέριωσαν, μέσα στη ψυχή τους, αν όχι όλες οι αναγραφόμενες αρετές, αλλά μια πλειάδα αυτών. Δηλαδή της αλληλεγγύης, της χαράς, της αγάπης, της ευγνωμοσύνης , της δικαιοσύνης, της ευσυνειδησίας, της υπακοής, της τήρησης των φυσικών και ανθρωπίνων νόμων, της συμπόνιας, της καλοσύνης, της ικανοποίησης, της κατανόησης. Αρετές και Εφόδια που κυριαρχούν στο ΕΙΝΑΙ τους και παρομοιάζονται με τα εφόδια, που απόκτησε η πρώτη ομάδα ίασης, για να μπορεί να επιτελεί και να επιτελέσει μελλοντικά τέλεια το έργο της με μια διαφορά ότι:
«Η μεν πρώτη το σώμα γιατρεύει, η δε δεύτερη την ψυχή».
Οι άνθρωποι της δευτέρας ομάδας χρησιμοποιούν τα ενδόμυχα ψυχικά τους εφόδια-εργαλεία ( ΑΡΕΤΕΣ -ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΣΥΝΑΙΣΘΉΜΑΤΑ ) για να επιφέρουν την προστασία και την ίαση της ψυχής σε εκείνους, που διάφοροι ενδογενείς ή εξωγενείς παράγοντες, δημιούργησαν. Ένα τραύμα (οικογενειακής ή άλλου είδους βίας ή ατυχήματος), μια κατάθλιψη, μια αρρώστια, μια αποτυχία, μια ενοχή, μια απόρριψη, ένας θάνατος, μια διένεξη, μια οικονομική δυσπραγία και άλλα συμβάντα αυτού του είδους.
Αυτά είναι τραύματα αντίστοιχα με τα σωματικά, τα οποία πληγώνουν και αρρωσταίνουν την ψυχή και πολλές φορές, όταν δε διαφαίνεται κάποια δυνατότητα βελτίωσης ή αλλαγής, οδηγούν τον άνθρωπο σε απόγνωση, δηλαδή σε μεγάλη ψυχική ένταση, με απρόβλεπτες συνέπειες πολλές φορές. Και σ αυτές τις περιπτώσεις χρειάζονται βοήθεια όπως στα σωματικά τραύματα έχουμε τις «πρώτες βοήθειες», έτσι και στα συναισθηματικά τραύματα χρειαζόμαστε τις «πρώτες συναισθηματικές βοήθειες».
Σε αυτές τις περιπτώσεις η ομάδα αυτή αισθάνεται το πάθος να δώσει νόημα και αξία στη ζωή των πλασμάτων, με τα οποία θα καταπιαστεί.
Έτσι έχουν αποκτήσει τον τίτλο του Ιατρού της ψυχής.
Και όταν επιτυγχάνουν την ίαση της ψυχής με τα δικά τους εργαλεία, οι άνθρωποι αυτοί αισθάνονται ότι γεμίζει με αφθονία πνευματικών, κοινωνικών και συναισθηματικών αγαθών η ζωή τους. Και ζουν ευτυχισμένες στιγμές, γιατί έδωσαν ζωή σε μια ψυχή, όπως ακριβώς νιώθει ευτυχισμένος και ο επαγγελματίας της πρώτης κατηγορίας, ο Ιατρός των σωμάτων, όταν με την επέμβασή του, έδωσε ξανά τη ζωή στα πλάσματά του.
Αλλά και εκείνοι, που δέχτηκαν την βοήθεια, αισθάνονται την ανακούφιση της ψυχής τους κι έδιωξαν τον βάναυσο λογισμό, όταν με συμπαράσταση ένοιωσαν να επέρχεται μια αλλαγή και μια απαλλαγή από την δυσάρεστη πρότερη κατάστασή τους με το να φεύγει το βάρος επί της ψυχής και να το διαδέχεται το γέλιο της χαράς και το συναίσθημα της μεγάλης ευφροσύνης, που λέγεται αγαλλίαση ή θεραπεία της ψυχής.
Όλοι εμείς , που δεν ανήκουμε στην πρώτη ομάδα, ας προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε την ειδικότητα της δεύτερης κατηγορίας «Του ιατρού της ψυχής» αφού μπορούμε, θέλουμε και επιθυμούμε, να προσφέρουμε την αγαλλίαση στην ψυχή σε συνανθρώπους μας, ιδιαίτερα στην παρούσα δύσκολη χρονική περίοδο, που διανύουμε, λόγω της πανδημίας του κωρονοϊού. Έχουμε πνευματικά όπλα, αρκεί να τα βρούμε στην αποθήκη του λογισμού και να τα χρησιμοποιήσουμε για να πολεμήσουμε κάθε εχθρό της ψυχικής Υγείας.
Η ΓΛΥΚΙΑ ΛΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ …