Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Πλατεία Κορνάρου έτος 1970!

Όπου ανοίγει δρόμος ή δημιουργείται κενό, εισβάλλουν αυτοκίνητα! Και αυτό ακριβώς συνέβη και με την κατεδάφιση του Ναού του Σωτήρος στην πλατεία Κορνάρου. Μόλις ο βενετσιάνικος ναός κατεδαφίστηκε και μετά το γκρέμισμά του έγινε γνωστό ότι είχε κηρυχτεί διατηρητέος, το κενό που άφησε μετατράπηκε σε πάρκινγκ. Τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1970, αν και λιγοστά σε σχέση με σήμερα, βρήκαν χώρο στάθμευσης. Το πρόβλημα της πόλης ήταν ίδιο. Η έλλειψη ελεύθερων χώρων. Και ιδού η απόδειξη, μια φωτογραφία της εποχής που βρέθηκε άπλα για τα Ι.Χ. και τα λεωφορεία!