Να μην υποτιμηθεί η Κηφισιά…
Η Κηφισιά απ’ ό,τι έδειξε χθες, είχε το μυαλό της περισσότερο στο ματς με τον ΟΦΗ και λίγο έλειψε να χάσει από την Καβάλα. Μόνο μην το δουν λάθος το αποτέλεσμα εδώ στο Ηράκλειο και υποτιμήσουν την Αθηναïκή ομάδα. Άλλο το κύπελλο (όπου άλλωστε δεν έχει και κανένα στόχο) και άλλο το πρωτάθλημα όπου μέχρι τώρα η Κηφισιά έχει δείξει ότι είναι πολύ υπολογίσιμη ομάδα. Ο Παναθηναïκός ξέρει… Ν.Μ.
Έχει την προïστορία με το μέρος του στο Ελ Πάσο ο ΟΦΗ
Την τελευταία φορά που Καλλιθέα και ΟΦΗ έπαιξαν στο Ελ Πάσο ήταν στις 17 Μαρτίου 2018 για το πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ 2 με την κρητική ομάδα να παίρνει τη νίκη με σκορ 3-1 με δυο γκολ του Ντίνα και ένα του Μάνου. Και πέρυσι που οι δυο τους συναντήθηκαν για την Σούπερ Λιγκ στην Λεωφόρο ο ΟΦΗ νίκησε με το ίδιο σκορ με τους Νους, Σαλσέδο και Μεγιάδο (αυτογκόλ) να σκοράρουν. Γενικά ως φιλοξενούμενος ο ΟΦΗ σε 10 αγώνες έχει 6 νίκες, 2 ήττες και 2 ισοπαλίες… Ν.Μ.
Πιστεύει στον Λέτο ο Νιόπλιας
Ο Νίκος Νιόπλιας φαίνεται πως πιστεύει πολύ στον προπονητή Σεμπάστιαν Λέτο. Οι δυο τους συνεργάστηκαν στον Παναθηναïκό με προπονητή τον Νιόπλια και παίκτη τον Λέτο στο ντάμπλ του 2010 και προφανώς από τότε υπάρχει αλληλοεκτίμηση. Προχθές το βράδυ ο Νιόπλιας ανέβηκε στη σκηνή για να απονείμει ένα βραβείο του ΠΣΑΠΠ στον Λάζαρο Χριστοδουλόπουλο, ωστόσο λίγο πριν αποχωρήσει, δεν παρέλειψε να κάνει μια ιδιαίτερη αναφορά στον Αργεντινό τεχνικό της Κηφισιάς. Συγκεκριμένα του ευχήθηκε να επαναλάβει αυτή την επιτυχία και μάλιστα… σύντομα.
«Θέλω να πω κάτι. Όπως εγώ κατέκτησα ως παίκτης και προπονητής το νταμπλ με τον Παναθηναϊκό, Σεμπάστιαν θέλω να σου πω ότι εύχομαι να κάνεις το ίδιο, μην αργήσεις γιατί είναι πολλά τα 15 χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά, στέλνοντας το μήνυμά του στον νυν προπονητή της Κηφισιάς. Το θέμα είναι αν τον άκουσε ο Αλαφούζος…
Η τεχνητή νοημοσύνη προβλέπει τους επόμενους νικητές της Χρυσής Μπάλας
Ο Ουσμάν Ντεμπελέ είναι ο νικητής της Χρυσής Μπάλας καθώς επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και κέρδισε το βραβείο του καλύτερου ποδοσφαιριστή της περασμένης σεζόν 2024-25. Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επιστρατεύτηκε για να προβλέψει τους επόμενους έξι νικητές, μέχρι και το 2031.
Για το 2026 η πρόβλεψη είναι πως νικητής θα είναι, για πρώτη φορά στην καριέρα του, ο Κιλιάν Εμπαπέ, ενώ για το 2027, επίσης για παρθενική φορά, ο Έρλινγκ Χάαλαντ. Η τετραετία 2028-2031 κυριαρχείται από δύο παίκτες, τον Τζουντ Μπέλιγχαμ (2028 και 2029) και τον φετινό δεύτερο της λίστας, Λαμίν Γιαμάλ (2030 και 2031).
Με μόνο 3 Σέρβους ο Ερυθρός Αστέρας
Το είδαμε κι αυτό. Ο Ερυθρός Αστέρας αγωνίστηκε στο τουρνουά που έγινε στα «Δύο Αοράκια», με μόλις 3 Σέρβους παίκτες στη σύνθεσή του! Έπαιξε φυσικά ρόλο η ξεκούραση των λίγων διεθνών που είχε στο Ευρωμπάσκετ η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου αλλά το κυρίαρχο είναι ότι στο Βελιγράδι έχουν συγκεντρωθεί περισσότεροι ξένοι παίκτες από ποτέ. Κάποτε οι Σέρβοι ήταν περήφανοι για την εθνική τους ταυτότητα στο μπάσκετ, τώρα πια όλα αυτά έχουν πάει περίπατο… Μ.Β.
Ένα «ευχαριστώ» από καρδιάς
Η εταιρεία ΗΚΑΕΒΕ και ο Αντώνης Μιχελιδάκης εδώ και χρόνια στέκονται στο πλευρό της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια. Με αφορμή αυτή τη σταθερή σχέση στήριξης και σεβασμού, ο Ηρακλής Σφακιανάκης, ο Μάνος Σφακιανάκης και ο Μιχάλης Επταμηνιτάκης επισκέφθηκαν τα γραφεία της ΗΚΑΕΒΕ, προσφέροντας μια συμβολική αναμνηστική μπλούζα στον κ. Μιχελιδάκη, με τη μορφή του γιου του, Γιάννη, ενός παιδιού που έκανε τα πρώτα του μπασκετικά βήματα στην Ακαδημία του ΟΦΗ και σήμερα συνεχίζει το όνειρό του στην Αμερική.
Σημαντική εμπορική συνεργασία για το βόλεϊ του ΟΦΗ
Σε μια σημαντική συνεργασία, προχώρησε το εμπορικό τμήμα του ΤΑΑ ΟΦΗ Βόλεϊ. Εντάχθηκε στην καινοτόμο πλατφόρμα Adthisway, η οποία είναι ήδη μέλος του Elevate Greece (Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων). Οι αθλητικοί, πολιτιστικοί και ΜΜΕ οργανισμοί μπορούν μέσω του www.adthisway.com να αναδείξουν τις διαφημιστικές τους δυνατότητες σε εταιρείες και να αντλήσουν διαφημιστικά έσοδα.
Ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος του ΤΑΑ ΟΦΗ Βόλεϊ και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Μάνος Γουρνιεζάκης, ανέφερε για την κίνηση αυτή: «Είναι μια από τις κινήσεις που αποφασίσαμε να κάνουμε σαν νέο εμπορικό τμήμα του τμήματος βόλεϊ του ΟΦΗ, με στόχο να το επεκτείνουμε σταδιακά σε όλο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καθώς μέσα από αυτήν την κίνηση, επιθυμούμε να προσελκύσουμε μεγάλες εταιρείες».