Μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία πήρε η FRAPORT να συζητήσει με τους τοπικούς φορείς στα Χανιά και η συζήτηση , όπως μεταφέρει ο πρόεδρος του ΟΑΚ Λευτέρης Κοπάσης, γρήγορα κατέληξε σε debate με την Ryanair που ενώ απουσίαζε τα ερωτήματά της τέθηκαν αυτολεξεί. Διαπιστώθηκε ότι ανεπιτυχώς η FRAPORT προσπάθησε να οικειοποιηθεί την προσέλκυση των επισκεπτών και συμφωνήσαμε όλοι ότι τα Χανιά είναι «προορισμός κλειδί».
«Τέθηκαν τα θέματα της εποχικότητας και τις βιωσιμότητας, του υπερτουρισμού στο Ενετικό Λιμάνι ελλείψει της ανάδειξης άλλων σημείων ενδιαφέροντος και της ανάγκης επέκτασης της τουριστικής περιόδου για τουρισμό πόλης (που άργησε να γίνει κατανοητό). Στην ερώτηση ποιος είναι ο σχεδιασμός της Fraport απάντησαν ρωτώντας ποιος είναι ο σχεδιασμός των τοπικών φορέων… και είχαν δίκιο.
Η συζήτηση μπορούσε να έχει τελειώσει μετά την αρχική παρέμβαση του Αντιπεριφερειάρχη Κυριακου Κωτσογλου που έθεσε το θέμα σε όλες του τις διαστάσεις υπερτονίζοντας πολύ ευγενικά το ερώτημα ποιον φέρνει τους επισκέπτες στα Χανιά. (Όχι η Fraport).
Αντίστοιχα κρίσιμες οι παρεμβάσεις του Αντιπεριφερειάρχη Νίκου Καλογερη του προέδρου των Ξενοδόχων Μανώλη Γιαννουλη του προέδρου του ΕΒΕΧ Αντώνη Ροκαδακη που ρώτησε για την προβολή των τοπικών προϊόντων στο αεροδρόμιο και για την κοινωνική εταιρική ευθύνη της εταιρείας. Εγώ περιορίστηκα να αναφερθώ στην αποστροφή του CEO ότι δεν επιλέγει «to match to fast» και ότι ορθότερο είναι το «τόσο όσο» συσχετίζοντας την προοπτική με τις Υποδομες που σχεδιάζονται για άμεση υλοποίηση και αντίστοιχα τις ιδιωτικές επενδύσεις στον τουρισμό στα Χανιά» σχολίασε ο Λευτέρης Κοπάσης.