Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο αγκαλιά στη Νέα Υόρκη

Οι δύο διάσημοι ηθοποιοί και επί δεκαετίες επιστήθιοι φίλοι Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, περπάτησαν αγκαλιά στην παγωμένη Νέα Υόρκη, σε θερμοκρασίες που είχαν πέσει στους 7 βαθμούς, για τις ανάγκες διαφημιστικής καμπάνιας για ρούχα.

Οι δύο ηθοποιοί που έχουν γράψει ιστορία στα κινηματογραφικά πλατό, με επιτυχίες όπως «Νονός ΙΙ», «Ο Ιρλανδός» και «Ένταση», μετουσιώνουν στη διαφήμιση την έννοια της ζεστασιάς, της αγάπης και της συντροφικότητας.

«Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει όλα όσα πράττουμε εδώ και πάνω από 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και κάθε καμπάνια, υπάρχει μια συνεπής συναισθηματική και ανθρώπινη σύνδεση. Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενσαρκώνουν όλα όσα πραγματικά αντιπροσωπεύει η Moncler: αγάπη, ζεστασιά και την πεποίθηση ότι ενωμένοι είμαστε όλοι καλύτεροι», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Η καμπάνια, που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον φωτογράφο Platon, περιλαμβάνει ασπρόμαυρες εικόνες και μια σειρά από μικρού μήκους ταινίες που επικεντρώνονται σε πέντε θέματα: φιλία, σεβασμός, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.

«Η ζεστασιά δεν είχε ποτέ να κάνει με το περιβάλλον. Είχε πάντα να κάνει με το τι συνέβαινε στο εσωτερικό», λέει ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο σε ένα teaser που κυκλοφόρησε πριν από την έναρξη της καμπάνιας.

«Η φιλία είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να έχεις. Φίλοι, άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο. Υπάρχει μια έμφυτη εμπιστοσύνη. Και η κατανόηση της ζωής», έρχεται να συμπληρώσει ο Αλ Πατσίνο.

Η εταιρεία Moncler που διαφημίζετε από τους δύο ηθοποιούς, με έτος ίδρυσης το μακρινό 1952, μαζί με την καμπάνια δημοσίευσε και ένα μανιφέστο που αναφέρει μεταξύ άλλων: «Η ζεστασιά προέρχεται από τις βόλτες και τις συζητήσεις. Από το να τραβάς μια καρέκλα και να κάνεις μια κουβέντα. Από τις στοργικές συνομιλίες. Πέρα από τον καιρό, η ζεστασιά έχει και θα έχει πάντα να κάνει με το να είμαστε μαζί, ό,τι και να συμβεί».