Προχωράει με εντυπωσιακά αποτελέσματα η διαδικασία ψηφιοποίησης συλλογών του Branding Heritage με έργα Ελλήνων και ξένων δημιουργών εμπνευσμένων από τον ελληνικό πολιτισμό.
Πρόκειται για ένα έργο ψηφιακής δράσης πολιτισμού που πραγματοποιείται με την αιγίδα και στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού σε συνεργασία με το ΙΤΕ (Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας) στην Κρήτη. Συνεργάζονται οι Ξενοφών Ζαμπούλης και Νικόλαος Παρταράκης, η φωτογράφισε έγινε από τον Θοδωρή Ευδαίμονα.To project στοχεύει στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας με τη συνδρομή της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, αφορά στην ψηφιοποίηση συλλογών του οργανισμού (3d απεικονίσεις) και τη διάθεση τους σε ψηφιακό περιβάλλον. Οι συλλογές του οργανισμού, που εμπλουτίζονται διαρκώς, απαρτίζονται από σύγχρονα έργα (ενδύματα, κοσμήματα, υφαντά, σανδάλια, κεραμικά, ψηφιδωτά, έργα Τέχνης κ.α.) Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών εμπνευσμένα από αρχαία ελληνικά σύμβολα, μύθους και ανασκαφικά ευρήματα της χώρας μας.
Η ψηφιοποίηση θα γίνει με τεχνικές σάρωσης τρισδιάστατων αντικειμένων ενώ τα εκθέματα θα παρουσιάζονται στο διαδίκτυο με σύστημα που θα επιτρέπει την περιήγηση του χρήστη σε εικονικό τρισδιάστατο περιβάλλον.
Σχετικά με το Branding Heritage
Ο Οργανισμός Πολιτισμού Branding Heritage ιδρύθηκε από τη δημοσιογράφο Κατερίνα Φρέντζου με στόχο την ανάδειξη του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού ως διαχρονική πηγή έμπνευσης στη σύγχρονη δημιουργία.
Το BH διοργανώνει πολυεπίπεδες δράσεις που προάγουν τον πολιτισμό και την πολιτιστική επιχειρηματικότητα, στηρίζει την αναβίωση αρχαίων τεχνικών και προβάλλει την καλλιτεχνική δημιουργία που αποτίει φόρο τιμής στην «παγκόσμια» ελληνική κληρονομιά.Το Branding Heritage σχεδιάζει παράλληλα μία πρωτοβουλία που φέρνει τους νέους πιο κοντά στις ρίζες τους. Συνδέοντας παρελθόν, παρόν και μέλλον, το BH Kids αναβιώνει αρχαίες τέχνες και τεχνικές σε συνεργασία με καλλιτέχνες, σε μια προσπάθεια να ωθήσει νέους και παιδιά να ανακαλύψουν και να αντλήσουν έμπνευση από την πολιτιστική τους κληρονομιά.
Το BH Kids δημιουργεί συνέργειες με σχολεία, κολλέγια και πανεπιστήμια, προβάλλοντας την επιρροή του πολιτισμού στην επιχειρηματικότητα και ανοίγοντας νέους δρόμους σταδιοδρομίας για μαθητές και σπουδαστές.