ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ

Την έναρξη λειτουργίας ειδικής υπηρεσίας τεχνικής υποστήριξης για τους συμβούλους του νέου εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών (Ν. 4738/2020), ώστε να διευκολυνθούν στο έργο τους, ανακοίνωσε, υπό τον συντονισμό της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ), το υπουργείο Οικονομικών.

Ειδικότερα, από σήμερα  24/2 οι σύμβουλοι του εξωδικαστικού μηχανισμού (λογιστές, οικονομολόγοι, δικηγόροι, σύμβουλοι επιχειρήσεων κ.λπ.) μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης για τεχνικά ζητήματα σχετικά με τη διαδικασία υποβολής, επεξεργασίας και ολοκλήρωσης της αίτησης ρύθμισης οφειλών, κατ’ εξουσιοδότηση των πελατών τους, στην ψηφιακή πλατφόρμα του εξωδικαστικού μηχανισμού.

Η τηλεφωνική υποστήριξη παρέχεται δωρεάν, μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής 211 1000 350, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-18:00, υπό την καθοδήγηση της ΕΓΔΙΧ και σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ) και την Ένωση Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΕΔΑΔΠ).

Το τηλεφωνικό κέντρο προσφέρει υποστήριξη αποκλειστικά σε θέματα και ερωτήματα τεχνικής φύσης που συνδέονται με τη χρήση του συγκεκριμένου ψηφιακού εργαλείου, έχοντας ως στόχο την επίλυσή τους και, κατ’ επέκταση, την επιτάχυνση της διαδικασίας υποβολής και ολοκλήρωσης των ηλεκτρονικών αιτήσεων.

Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας του νέου εξωδικαστικού μηχανισμού, οι οφειλέτες μπορούν – για πρώτη φορά – να διευθετήσουν συνολικά, και σε έως 240 δόσεις, όλες τις οφειλές τους προς το Δημόσιο και τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης. Για τις δε οφειλές τους προς τράπεζες και διαχειριστές δανείων, η διευθέτηση μπορεί να γίνει σε έως 420 δόσεις.