Στη δημιουργία συστήματος ανώνυμης παροχής πληροφοριών (whistleblowing), προχωράει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, για την αντιμετώπιση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών από επιχειρήσεις με σημαντική διαπραγματευτική ισχύ στην αγορά, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα σε κάποιον να δώσει πληροφορίες χωρίς να φοβάται την αποκάλυψη της ταυτότητάς του με οποιονδήποτε τρόπο.
Αυτό προκύπτει από την τελική κλαδική έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού στον κλάδο παραγωγής, διανομής και εμπορίας βασικών καταναλωτικών ειδών και ιδίως ειδών διατροφής, καθώς και ειδών καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής, η οποία δημοσιοποιήθηκε σήμερα.
Όπως σημειώνεται, δεν κρίνεται προς το παρόν απαραίτητη η εκκίνηση κανονιστικής παρέμβασης στον κλάδο με τη θεσμοθέτηση ενός Διαμεσολαβητή ή Εντολοδόχου για τη διαπραγμάτευση Κώδικα Δεοντολογίας ή Οδηγού Καλών Πρακτικών αλλά κρίνεται απαραίτητη η συνεχής παρακολούθηση του κλάδου ενώ θα εκδοθεί, εντός διετίας, νέα κλαδική για τα σουπερμάρκετ και η οποία θα καλύπτει περισσότερες και ενδεχομένως διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.