Σούπερ μάρκετ: Μειώσεις τιμών σε περισσότερους από 2.000 κωδικούς – Η λίστα με τα προϊόντα

Τη μείωση τιμών σε πάνω από 2.000 κωδικούς σε σούπερ μάρκετ από σήμερα ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος ξεκινώντας την πρωτοβουλία μείωσης τιμών που ξεκίνησε το υπουργείο Ανάπτυξης και στο οποίο συμμετέχουν τα σούπερ μάρκετ και οι προμηθευτές τους.

Με βάση τα στοιχεία που κοινοποίησε το υπουργείο η μεσοσταθμικη μείωση, που θα δουν οι καταναλωτές στο ράφι, κυμαίνεται στο 8%. Η πρωτοβουλία αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον ως το τέλος της χρονιάς, δηλαδή από σήμερα έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2025.

Πρόκειται για 1074 κωδικούς που αφορούν τρόφιμα και 1.106 κωδικούς από άλλες κατηγορίες προϊόντων, με τον συνολικό αριθμό να ξεπερνά «σημαντικά» τον αρχικό στόχο, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης.

Δείτε τη λίστα που ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης

«Είναι μία θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, που θέλουμε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο. Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια και όπως έχουμε δεσμευτεί, ξεκινά τις επόμενες ημέρες η διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς» τόνισε ο κ. Θεοδωρικάκος μετά τη συνάντηση που είχε με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολο Πεταλά, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί.

Η δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου

«Μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης.

Στοχεύουμε στην διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό.

Σε αυτό το πλαίσιο, σήμερα ανακοινώνεται από τις αλυσίδες του λιανεμπορίου και τους προμηθευτές μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων.

Είναι μία θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, που θέλουμε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο. Λεπτομέρειες θα δώσουν οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ».