κόστος ρεύματος

Σημαντική αύξηση εμφανίζεται, το τελευταίο διάστημα, στις καταγγελίες που γίνονται στην Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) για τον τομέα της ενέργειας.

Αυτό γνωστοποίησε η αντιπρόεδρος της ένωσης Παναγιώτα Καλαποθαράκου σε διαδικτυακή ημερίδα .

Ειδικότερα, η πρόεδρος είπε ότι, ένα υψηλό ποσοστό καταναλωτών καταγγέλλει υπέρογκους, πολύπλοκους, δυσνόητους λογαριασμούς ρεύματος, με πλήθος άσχετων χρεώσεων, την επιπρόσθετη επιβάρυνσή τους με τη ρήτρα διοξειδίου του άνθρακα και υπέρογκες χρεώσεις Ο.Τ.Σ. (Οριακή Τιμή Συστήματος). Μία άλλη σημαντική παράμετρος είναι η πλημμελής παροχή υπηρεσιών με προβλήματα, όπως ελλιπείς υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, ελλιπής ή μη σαφής προσυμβατική ενημέρωση, συμβάσεις δυσνόητες/πολυσέλιδες με “ψιλά γράμματα”.

Επίσης, αναφορικά με τον ΔΕΔΔΗΕ, προβλήματα όπως, βλάβες/συχνές διακοπές, λανθασμένη καταμέτρηση, αυξομειώσεις της τάσης, άρνηση αποζημίωσης. Υπογράμμισε επίσης ότι, οι καταναλωτές αδυνατούν να αποπληρώσουν τους υπέρογκους λογαριασμούς, ενώ οι εισπρακτικές εταιρείες απειλούν με τρόπο μη σύννομο και πιέζουν ακόμα και για μικρά ποσά. Τέλος, ανέφερε ως επιτακτική ανάγκη την υιοθέτηση κοινών δράσεων μεταξύ των δημόσιων φορέων και των ενώσεων καταναλωτών, με κύριο σκοπό την ενημέρωση, εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών.