Πάνω από 8.000 ψηφιακά ραντεβού στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας myOAEDlive

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο έτος λειτουργίας της νέας πλατφόρμας «ψηφιακών ραντεβού» myOAEDlive, για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών μέσω τηλεδιάσκεψης, καθώς πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 8.000 ραντεβού με πολίτες και επιχειρήσεις που δήλωσαν πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για τις υπηρεσίες της πλατφόρμας και την εξυπηρέτησή τους από τα στελέχη του Οργανισμού.

Υπενθυμίζεται ότι, μέσω της πλατφόρμας myOAEDlive, για πρώτη φορά άνεργοι και επιχειρήσεις, μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης) με τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

Η πλατφόρμα ενεργοποιήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου 2020, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους και επιχειρήσεις, ενώ τον περασμένο Μάρτιο εμπλουτίστηκε με επιπλέον υπηρεσίες, όπως η επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων και η αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ, μέσω του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας EURES.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, το 67% των κρατήσεων αφορούσε συμβουλευτικές υπηρεσίες προς ανέργους, το 11% συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, το 21% επικαιροποίηση στοιχείων μητρώου ανέργων και το 1% υπηρεσίες του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας EURES.

Σημειώνεται ότι η παροχή από τον ΟΑΕΔ εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης πολιτών με δυνατότητα διερμηνείας (15 γλώσσες), αποτελεί καινοτομία για τον δημόσιο τομέα, ενώ 3% των ραντεβού πραγματοποιήθηκε με διερμηνεία ξένης γλώσσας, νοηματικής ή χειλαναγνωσίας.