Lidl Ελλάς: Ενίσχυση σχέσεων με παραγωγούς και επέκταση δικτύου

Με περισσότερα από 230 καταστήματα ήδη σε λειτουργία, η αλυσίδα δρομολογεί νέες αναπτύξεις σε περιοχές αστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως το Αιγάλεω, το Μαρούσι, η λεωφόρος Μεσογείων (σε ακίνητο της Miele) και το Παγκράτι (Cine Pallas).

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων καταστημάτων, ενώ προετοιμάζεται και για την εφαρμογή του νέου συστήματος επιστροφής συσκευασιών DRS (Deposit Return System).

Στο πεδίο των προμηθειών, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά. Σύμφωνα με την εταιρεία η συμβολή των Ελλήνων προμηθευτών στον συνολικό κύκλο εργασιών της εταιρείας έχει αυξηθεί τα τελευταία δέκα χρόνια από το 40%-45% σε περίπου 70%.

Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στη μακροχρόνια και στρατηγική συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς, με κεντρικό άξονα την ποιότητα και την αξιοπιστία. Η εταιρεία επενδύει στην οικοδόμηση σταθερών σχέσεων με τον εγχώριο πρωτογενή και μεταποιητικό τομέα, γεγονός που την έχει εδραιώσει ως έναν από τους σημαντικότερους υποστηρικτές της ελληνικής αγροδιατροφής.

Οι συνεργασίες με την Lidl Ελλάς δεν περιορίζονται στην εγχώρια αγορά. Ο όμιλος Schwarz, στον οποίο ανήκει η αλυσίδα, κατέχει ηγετική θέση στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο, προσφέροντας στους συνεργάτες του άμεση πρόσβαση σε ένα ευρύ δίκτυο διανομής και εξαγωγών. Το 2023, οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων μέσω των καναλιών της Lidl ξεπέρασαν τα 500 εκατομμύρια ευρώ, με σημαντική συμμετοχή προϊόντων όπως το γάλα, τα φρούτα και τα λαχανικά.

Μόνο οι εξαγωγές ελληνικών φρούτων και λαχανικών ξεπέρασαν τα 185 εκατομμύρια ευρώ, υποδεικνύοντας τη δυναμική που μπορεί να έχει η συνεργασία με τη συγκεκριμένη λιανεμπορική αλυσίδα για την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων.

Η εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία των επενδύσεων σε τοπικό επίπεδο, ενώ ταυτόχρονα αξιοποιεί την παγκόσμια δύναμη του ομίλου στον οποίο εντάσσεται. Μεταξύ των επόμενων κινήσεων είναι η εδραίωση παρουσίας σε περιοχές με τουριστική και πληθυσμιακή δυναμική, καθώς και η συνεχιζόμενη αναβάθμιση της καταναλωτικής εμπειρίας μέσα από τεχνολογικές και λειτουργικές βελτιώσεις των καταστημάτων της.

Η στρατηγική της Lidl Ελλάς, όπως διαμορφώνεται, κινείται σταθερά προς τη διεύρυνση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στον διεθνή αγροδιατροφικό χάρτη, λειτουργώντας ως πλατφόρμα διασύνδεσης ελληνικών επιχειρήσεων με απαιτητικά καταναλωτικά κοινά σε όλη την Ευρώπη.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι Έλληνες παραγωγοί καλούνται να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προκύπτουν, όχι μόνο για την αύξηση των πωλήσεών τους αλλά και για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανάπτυξή τους.