Σε λειτουργία βρίσκεται η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, την οποία θα χρησιμοποιούν οι πολίτες για να εξυπηρετούνται από στελέχη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) μέσω βιντεοκλήσης.
Δίνεται έτσι η δυνατότητα κυρίως σε ανέργους, αλλά και σε επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους.
Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για τα ΚΕΠ (myKEPlive) και τις ΔΟΥ (myAADElive), με απόφαση των αρμοδίων υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση.
Αρχικά η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr προορίζεται να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:
- Να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους εγγεγραμμένους ανέργους.
- Να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις.
Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με τους κωδικούς του Taxisnet. Για το κλείσιμο ενός ραντεβού, οι χρήστες πρέπει να καταχωρίσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και τη διεύθυνσή του.
Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet, παρέχεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου φυσικού προσώπου. Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά.
Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.