Aegean Airlines: Αυξημένες επιβατικές θέσεις με δρομολόγια σε 47 χώρες το 2025

Θετικές προβλέψεις παρά τις οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης, για το φετινό καλοκαίρι, κατά την τακτική Γενική Συνέλευση της εταιρείας.

Όπως ανέφερε ο κ. Γερογιάννης, η προσφερόμενη χωρητικότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9 εκατ. θέσεις το 2025, ανάπτυξη υψηλότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, παρά τους περιορισμούς που εξακολουθεί να επιφέρει η αδυναμία των κατασκευαστών να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς. Για το σύνολο του έτους, η Aegean προγραμματίζει να διαθέσει 21,5 εκατομμύρια θέσεις, με δρομολόγια σε 47 χώρες και 249 προορισμούς.

Ο κ. Γερογιάννης έκανε αναφορά στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, το οποίο, συνεχίζεται με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας, όπως εξήγησε.
“Ήδη προχωρήσαμε σε πρόσθετη παραγγελία 8 αεροσκαφών τύπου A321neo, ενισχύοντας περαιτέρω τον στόλο μας. Με την επέκταση της παραγγελίας μας και έχοντας ήδη παραλάβει 35 νέα αεροσκάφη μέχρι και σήμερα, το σύνολο των μελλοντικών παραδόσεων για τα επόμενα έτη ανέρχεται σε 23 νέα αεροσκάφη, όλα Α321NEO και εκ των οποίων 4 Α321LR, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης εμβέλειας, διάρκειας έως και 7,5 ωρών”, σημείωσε.

“Η Aegean θα συνεχίσει την επένδυση στη λειτουργία του Κέντρου Βάσης Συντήρησης έχοντας ήδη ξεκινήσει νέο κύκλο Προγράμματος Υποτροφιών Εκπαίδευσης Μηχανικών Αεροσκαφών, ενώ ήδη από το δεύτερο έτος λειτουργίας της βάσης ένα σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής δυναμικότητας κατευθύνεται προς τρίτες αεροπορικές εταιρείες”, συμπλήρωσε.
Επίσης, κάνοντας μια ανασκόπηση του 2024, ο CEO της Aegean τη χαρακτήρισε “χρονιά-ορόσημο, με την υψηλότερη ιστορικά επίδοση σε επίπεδο επιβατικής κίνησης και κύκλου εργασιών, καθώς και τη δεύτερη καλύτερη χρονιά σε επίπεδο καθαρής κερδοφορίας, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε”.

Η μεγαλύτερη ανάπτυξη, ανέφερε ο κ. Γερογιάννης, επιτεύχθηκε στους μήνες εκτός αιχμής και κυρίως το δ’ τρίμηνο του 2024 όπου μεταφέρθηκαν 7% περισσότεροι επιβάτες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας ιστορικά υψηλά λειτουργικής κερδοφορίας.