Σκληρή επίθεση στην κυβέρνηση, με φόντο την κατασκευή του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης εξαπολύει ο αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ, Χάρης Μαμουλάκης.
Ο αναπληρωτής τομεάρχης υποστηρίζει χαρακτηριστικά, ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη, εμμένει στην απόφαση της να επιβάλει διόδια ακόμα και στο ήδη κατασκευασμένο τμήμα του οδικού άξονα, από τα Λινοπεράματα έως και τη Χερσόνησο, ενώ δεν είναι καμία εναλλακτική για διαδρομή χωρίς διόδια.
Στο πλαίσιο συζήτησης της επίκαιρης ερώτησης του Χάρη Μαμουλάκη, ο βουλευτής χαρακτήρισε κοινωνικά άδικη την κυβερνητική απόφαση να μην αξιοποιηθούν εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης προκειμένου να εξαιρεθούν οι μόνιμοι κάτοικοι του νησιού από τα διόδια, υπενθυμίζοντας αφενός την θεσμική υποχρέωση δημιουργίας εναλλακτικού οδικού δικτύου, χωρίς διόδια, αλλά και το ειδικό καθεστώς που έχει ήδη εφαρμοστεί σε διάφορες νησιωτικές περιοχές, όπως είναι η Κύπρος, η Σικελία, η Σαρδηνία, η Κορσική η Ίμπιζα και Μαγιόρκα.
Από την πλευρά του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι διόδια θα μπουν για όλους τους οδηγούς όταν ολοκληρωθεί το σύνολο του έργου και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να εξαιρεθεί το σύνολο των 32 χιλιομέτρων του ήδη κατασκευασμένου τμήματος από τα Λινοπεράματα έως την Χερσόνησο.
Αυτό που ίσως συμβεί, είναι να εξαιρεθεί μόνο το αστικό κομμάτι της πόλης του Ηρακλείου, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ειλημμένη απόφαση. Η τελευταία όμως αναφορά του Υφυπουργού, έρχεται σε αντίφαση με την παραδοχή που ανέφερε, ότι τα διόδια στον ΒΟΑΚ θα είναι αναλογικά για κάθε χρήστη με χιλιομετρική χρέωση. Παράλληλα, ο Υφυπουργός δεν έδωσε καμία απάντηση για το πού θα τοποθετηθούν οι σταθμοί διοδίων, ούτε για το πώς θα σχεδιαστεί μια εναλλακτική διαδρομή, από την Κίσσαμο μέχρι την Σητεία, η οποία δεν θα περιλαμβάνει διόδια.