Το ζήτημα των αναγκαίων συνοδών και συμπληρωματικών έργων για το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλλι, τις δίκαιες αποζημιώσεις, αλλά και την τοποθέτηση Τεχνικού Συμβούλου στο Δήμο Μινώα Πεδιάδος με ταυτόχρονη αξιοποίηση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» θέτει με επίκαιρη ερώτηση του προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής και βουλευτής Ηρακλείου, Βασίλης Κεγκέρογλου.
«Η πρόσφατη υπογραφή της σύμβασης χρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής τράπεζας Επενδύσεων για τη δημιουργία του αεροδρομίου στο Καστέλλι με το ποσό των 180 εκατομμυρίων, είναι ένα ακόμα βήμα για την έναρξη της κατασκευής του αλλά το περιεχόμενο της σύμβασης χρηματοδότησης προκάλεσε ερωτηματικά για τις δεσμεύσεις και την ευθύνη σχεδιασμού και αξιοποίησης των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου «Ν.Καζαντζάκης» αναφέρει μεταξύ άλλων στο κείμενο της ερώτησης του ο βουλευτής και προσθέτει:
«Διάχυτος επίσης είναι ο προβληματισμός για την πορεία του μεγάλου έργου του Νέου Αεροδρομίου, σχετικά με τα αναγκαία συνοδά έργα και τις συμπληρωματικές εργασίες που δεν περιλαμβάνονται στις συμβατικές υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου.
Βέβαια, είναι σημαντική η δέσμευση του Υπουργού Περιβάλλοντος, σε πρόσφατη επίκαιρη ερώτηση μου(10-01-2020), για την εκπόνηση και χρηματοδότηση του ειδικού χωρικού σχεδίου του Δήμου Μινώα Πεδιάδας, όπως και η δέσμευση σας για την χρηματοδότηση των απαραίτητων κόμβων αλλά δεν αρκούν».
Ο βουλευτής καταλήγει ρωτώντας τον αρμόδιο Υπουργό αν έχει καταγράψει τα αναγκαία συνοδά έργα για το νέο αεροδρόμιο τα οποία δεν περιλαμβάνονται στην σύμβαση, καθώς και αν προτίθεται να εξασφαλίσει στο Δήμο Μινώα Πεδιάδος την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου για την προώθηση και ωρίμανση των έργων.
Ο βουλευτής αναφέρεται επίσης και στην αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης» ζητώντας να αποσαφηνιστεί ο ρόλος του Δήμου Ηρακλείου και της Περιφέρειας Κρήτης.