Ταλαιπωρία και αγωνία για χιλιάδες εποχικούς εργαζόμενους στο Ηράκλειο

Ταλαιπωρία και καθυστερήσεις πληρωμών αντιμετωπίζουν χιλιάδες εποχικοί εργαζόμενοι του τουρισμού, λόγω της συνεχιζόμενης δυσλειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος της ΔΥΠΑ, όπως καταγγέλλει το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου. 

Οι εργαζόμενοι όπως αναφέρει το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου προσπαθούν να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το ταμείο ανεργίας, έρχονται αντιμέτωποι με ένα σύστημα που καταρρέει συνεχώς.

Στις 06 Νοεμβρίου 2025, το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τη Διοικήτρια της ΔΥΠΑ, ζητώντας άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση του προβλήματος, ωστόσο όπως καταγγέλεται μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει ουσιαστική ανταπόκριση στο αίτημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου

Το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου καταγγέλλει τη συνεχιζόμενη δυσλειτουργία του πληροφοριακού συστήματος της ΔΥΠΑ, που αποτελεί αρμοδιότητα του Υπουργείου Εργασίας, και προκαλεί τεράστια ταλαιπωρία σε χιλιάδες εποχικούς εργαζόμενους του τουρισμού.

Όλο το καλοκαίρι οι ξενοδοχοϋπάλληλοι εργάστηκαν σκληρά, στηρίζοντας με κόπο και επαγγελματισμό τον τουρισμό και την εθνική οικονομία.

Σήμερα όμως, που προσπαθούν να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το ταμείο ανεργίας, έρχονται αντιμέτωποι με ένα σύστημα που καταρρέει συνεχώς.

Το αποτέλεσμα είναι αγωνία, ταλαιπωρία και καθυστερήσεις πληρωμών, σε μια περίοδο που οι άνεργοι εργαζόμενοι περιμένουν να ζήσουν από το επίδομα ανεργίας τους.

Στις 06 Νοεμβρίου 2025, το Σωματείο απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τη Διοικήτρια της ΔΥΠΑ, ζητώντας άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Δυστυχώς, μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική ανταπόκριση.

Το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Ηρακλείου ζητά:

  • Άμεση αποκατάσταση της λειτουργίας του συστήματος της ΔΥΠΑ
  • Ανάληψη ευθύνης από το Υπουργείο Εργασίας και τη ΔΥΠΑ

Οι εργαζόμενοι δεν είναι αριθμοί σε ένα σύστημα που “πέφτει”.

Είναι άνθρωποι με δικαιώματα, που απαιτούν σεβασμό και αξιοπρέπεια.

Οι άνθρωποι του τουρισμού αξίζουν αξιοπρέπεια – όχι ταλαιπωρία.