Τα μίνι βαν, ο τουρισμός και τα πρόστιμα βροχή στο αεροδρόμιο

Ραγδαία είναι η αύξηση τα τελευταία χρόνια των μίνι βαν στο Ηράκλειο αλλά και σε ολόκληρη την Κρήτη, τα οποία εξυπηρετούν κυρίως τους πελάτες των ξενοδοχείων του νησιού. Είναι μικρά, ευέλικτα, χωρητικότητας 8 ατόμων, κατάλληλα για οικογένειες με παιδιά αλλά και μικρές παρέες τουριστών που επισκέπτονται την Κρήτη για ολιγοήμερες διακοπές.

Όλοι τα συναντάμε στους δρόμους της Κρήτης και προσφέρουν και αυτά με τον τρόπο τους στην προβολή του τουριστικού μας προϊόντος.

Ωστόσο οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι αντιμετωπίζουν ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα αναφορικά με την εξυπηρέτηση των πελατών τους στο αεροδρόμιο Ν. Καζαντζάκης του Ηρακλείου.

Πρέπει να βρίσκονται όπως είναι λογικό κατά την άφιξη των πελατών τους στο αεροδρόμιο προκειμένου να τους παραλάβουν και να τους μεταφέρουν με ασφάλεια στο ξενοδοχείο τους.

Πως όμως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο όταν δεν υπάρχει χώρος στάθμευσης στο αεροδρόμιο;

Που θα παρκάρουν ώστε πελάτες και αποσκευές θα επιβιβαστούν με ασφάλεια;

Οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου τους παραχώρησαν συγκεκριμένο χώρο στάθμευσης χωρητικότητας μόνο 11 αυτοκινήτων.

Οι υπόλοιποι όμως; Τα αυτοκίνητα είναι πολύ περισσότερα. Οι οδηγοί αναγκάζονται να παρκάρουν παράνομα προκειμένου οι τουρίστες να μην αναγκάζονται να περπατούν για αρκετά χιλιόμετρα όταν μάλιστα έχουν μαζί τους και τις βαλίτσες τους.

Το κυριότερο θέμα για τους οδηγούς είναι η ασφάλεια τους. Όταν θα πρέπει οι πελάτες τους να διασχίσουν μία μεγάλη απόσταση και μάλιστα ανάμεσα σε αυτοκίνητα είναι επικίνδυνο για τη σωματική τους ακεραιότητα. Εάν σημειωθεί κάποιο τροχαίο ατύχημα εκείνοι θα είναι υπεύθυνοι και αυτός είναι και ο μεγαλύτερος τους φόβος όπως αναφέρουν στο Patris.gr.

Βροχή τα πρόστιμα

Το μεροκάματο γι αυτούς είναι… ψαλιδισμένο! Και αυτό γιατί θα πρέπει να πληρώσουν και τα πρόστιμα παράνομης στάθμευσης τα οποία ανέρχεται στα 20 ευρώ έκαστο.

«Δεν γίνεται διαφορετικά. Οι αστυνομικοί έχουν αυτή την εντολή και αυτό πρέπει να κάνουν. Δυστυχώς όμως κι εμείς δεν έχουμε άλλη λύση. Δεν μπορούμε να παραλάβουμε διαφορετικά τους πελάτες μας. και για λόγους ασφαλείας αλλά και γιατί δεν είναι σωστό να παρκάρουμε χιλιόμετρα μακριά και να τους αναγκάσουμε να περπατήσουν με τις βαλίτσες και τα παιδιά τους μέχρι εκεί. Θα πρέπει να βρεθεί μία λύση που να μπορούμε όλοι μας να κάνουμε όσο γίνεται καλύτερα τη δουλεία μας. Όλη η ιστορία είναι για 10 λεπτά. Ερχόμαστε συγκεκριμένη ώρα, στην προσγείωση του αεροσκάφους, παραλαμβάνουμε τους πελάτες και φεύγουμε».

Αυτο που ζητούν οι οδηγοί είναι ένας χώρος προκειμένου να είναι όλοι ικανοποιημένοι ή τουλάχιστον να δείξουν κατανόηση για τα 10 λεπτά που χρειάζονται για να παραλάβουν τους πελάτες τους.