“Στον αέρα” ο διαγωνισμός για την υλοποίηση του εμβληματικού έργου ανάπλασης της Ελ. Βενιζέλου μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης που θα προσφέρει συνθήκες ασφαλούς προσβασιμότητας σε κατοίκους και επισκέπτες και θα διασφαλίζει την ασφαλή κίνηση των οχημάτων προς όλες τις κατευθύνσεις αποσυμφορώντας τον κυκλοφοριακό φόρτο.
Η δημοπράτηση του έργου έγινε με πανηγυρισμούς από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής που κάνει λόγο για μια ιστορική μέρα καθώς «το Γάζι αλλάζει με έναρξη από Ξηροπόταμο έως πριν την Άνοδο» μήκους 1,6χιλ.
Πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, που αναμένεται να αλλάξει άρδην την εικόνα του Γαζίου -όπως τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα- και συνιστά το μεγαλύτερο έργο ανάπλασης που έχει υλοποιηθεί ποτέ στο Δήμο Μαλεβιζίου. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 7.397.100€ με τα 6.000.000 ευρώ να έχουν εξασφαλιστεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση του ο κ. Μποκέας, «μεγάλη μέρα για το Μαλεβίζι! Μεγάλη μέρα για το Γάζι! Σήμερα γράφουμε ιστορία. Αυτό που φαινόταν ακατόρθωτο γίνεται σήμερα πραγματικότητα. Με βαθιά περηφάνια και περισσή συγκίνηση πατήσαμε το πλήκτρο της εκκίνησης και βγάλαμε στον αέρα το μεγάλο διαγωνισμό των 7.5 εκατομμυρίων ευρώ για την ανάπλαση της Ελευθερίου Βενιζέλου!
Ναι, με τη σπουδαία χρηματοδότηση που πετύχαμε από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ναι, με πολλή δουλειά, από το μηδέν, σε χρόνο ρεκόρ. Το λέμε ξανά: κάναμε τα απίστευτα, πιστευτά. Τα καταφέραμε. Γιατί το Μαλεβίζι μπορεί!».
Στο γραφείο του δημάρχου Μαλεβιζίου για τη δημοσιοποίηση του διαγωνισμού βρέθηκαν οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Έργων Γιώργος Πετούσης, Καθημερινότητας του Δημότη Γρηγόρης Περυσινάκης, Καθαριότητας Γιώργος Ρεράκης, Πολεοδομικών θεμάτων Μιχάλης Αλμπαντάκης, ο πρόεδρος της Κοινότητας Γαζίου Βαγγέλης Παρασύρης, ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΜ Τάσος Λιαδάκης και Γιάννης Βάμβουκας, η διευθύντρια της Τεχνικής Υπηρεσίας Ειρήνη Παπαδάκη και η προϊσταμένη του τμήματος ηλεκτρομηχανολογικών έργων Μαρία Γρηγοράκη.
Τι προβλέπει το έργο
Η μελέτη του έργου περιλαμβάνει: Ενιαίο κατάστρωμα οδού με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 6,60μ. Ενιαία διαχείριση των στρώσεων στα πεζοδρόμια εξασφαλίζοντας το σύνολο της διεκδίκησης του ελεύθερου χώρου κίνησης.
Πεζοδρόμια εκατέρωθεν της οδού με ελάχιστα πλάτη 2,10μ. Ποδηλατόδρομος (λωρίδα ποδηλάτου) εκατέρωθεν της οδού πλάτους 1,5μ. Υψηλές και χαμηλές φυτεύσεις, γραμμικές, στο μεγαλύτερο μήκος της εξωτερικής λωρίδας του πεζοδρομίου για οπτικό και λειτουργικό διαχωρισμό της κίνησης και της στάθμευσης παρά την οδό.
Τοπικές εσοχές για εξυπηρέτηση της δημόσιας συγκοινωνίας και τροφοδοσίας καταστημάτων. Τοποθέτηση ιστών φωτισμού για το οδόστρωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και επί των ιδίων, τοποθέτηση δευτερευόντων προβολέων για φωτισμό των πεζοδρομίων σε απόσταση 22 μ. περίπου και εναλλάξ στα απέναντι πεζοδρόμια (μέση απόσταση 11μ.).
Τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού (σταθερά παγκάκια και μικροί κάδοι απορριμμάτων). Ολοκληρωμένο δίκτυο για όμβρια ύδατα κατά μήκος του έργου.