Είναι γεγονός πως στον τομέα του τουρισμού, η εξειδίκευση, η εξέλιξη και η διαρκής επιμόρφωση στελεχών αποτελούν καθημερινό ζητούμενο. Έχοντας στο μυαλό αυτές τις σκέψεις, η εταιρεία διάθεσης και καθαρισμού ιματισμού IDEAL S.A. οργάνωσε και υλοποίησε ειδική ενημερωτική και εκπαιδευτική εκδήλωση για το ρόλο του ιματισμού, την ενίσχυση των ξενοδοχειακών Brand και την προστασία του περιβάλλοντος. Σημειώνεται ως η εκδήλωση αποτελεί μια πρωτοποριακή δράση για τα δεδομένα του κλάδου, αφού δεν έχει υλοποιηθεί ποτέ ξανά κάποια αντίστοιχη σε πανελλήνιο μάλιστα επίπεδο, αναφορικά με το ευαίσθητο κομμάτι της λειτουργικής διαχείρισης των ξενοδοχείων.
Η ιδιαίτερα καινοτόμα ιδέα είχε πολύ μεγάλη απήχηση στον ξενοδοχειακό κλάδο, με τους συμμετέχοντες να αγκαλιάζουν την προσπάθεια και να δείχνουν έμπρακτο ενδιαφέρον στις θεματικές που αναπτύχθηκαν. Οι εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου και του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, στο ξενοδοχείο ATLANTIS.
Τίτλος της εκδήλωσης ήταν «ο ρόλος του ιματισμού στη βελτίωση της εμπειρίας των φιλοξενούμενων, στην ενίσχυση της φήμης (Brand) των ξενοδόχων και στην προστασία του περιβάλλοντος» ενώ ως στόχο είχε την ενημέρωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και των στελεχών τους για τους βέλτιστους τρόπους διαχείρισης των λινών από τη στιγμή της παραλαβής έως την επιστροφή τους στον πάροχο υπηρεσιών ιματισμού. Στους στόχους της εκδήλωσης εντασσόταν επίσης και η αναλυτική παρουσίαση από έμπειρα στελέχη της αγοράς για τον τρόπο με τον οποίο ο ιματισμός διαμορφώνει προστιθέμενη αξία για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
«Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για τη συμμετοχή και υποστήριξη της εκδήλωσης μας» ανέφεραν στον χαιρετισμό τους οι ιδρυτές της IDEAL S.A. κ.κ. Γιάννης και Γιώργος Σηφάκης.
Οι κ.κ. Γιάννης και Γιώργος Σηφάκης αναφέρθηκαν στην ίδρυση της εταιρείας το 2000, την πορεία της, αλλά και την ανάπτυξη μιας υπερσύγχρονης και πρωτοποριακής μονάδας που καταφέρνει να ενισχύει διαρκώς τη δυναμική και την ποιότητα των υπηρεσιών της στην πορεία εξέλιξή της. Οι ιδρυτές της εταιρείας παράλληλα αναφέρθηκαν στις αξιολογήσεις διεθνών οίκων που κατατάσσουν την εταιρεία στις πρώτες θέσεις σε επίπεδο Ευρώπης και στην πρώτη θέση σε επίπεδο Ελλάδας, με βάση τους δείκτες παραγωγικότητας και ποιότητας.
Οι κ.κ. Γιάννης και Γιώργος Σηφάκης δεν παρέλειψαν επίσης να αναφερθούν στις κομβικές συνεργασίες που έχουν αναπτύξει με παράλληλες πιστοποιήσεις από το Πανεπιστήμιο Κρήτης για την εφαρμογή και λειτουργία συστήματος υγιεινής, με την TUV HELLAS για την ολοκληρωμένη παρακολούθηση και τεκμηρίωση του πλαισίου ασφαλούς λειτουργίας και υγιεινής και με το γερμανικό ερευνητικό ινστιτούτο HΟΗENSTEIN που πιστοποιεί τον συνδυασμό καθαριστικών κι εξοπλισμού, ο οποίος και συμβάλλει στην ποιότητα πλύσης, την αύξηση του κύκλου ζωής ιματισμού, καθώς και στη διατήρηση της λευκότητας των λινών.
Από την πλευρά του, ο Executive Director της εταιρίας κ. Ζαχαρίας Σηφάκης, αναφέρθηκε στο όραμα, την αποστολή και τις αξίες της εταιρείας, καθώς επίσης και στη σημασία του housekeeping για την εύρυθμη λειτουργία και σωστή εικόνα του ξενοδοχείου. Ο κ. Ζαχαρίας Σηφάκης αναφέρθηκε επίσης στον ρόλο του, ιματισμού και της καθαριότητας στη βελτίωση της εικόνας του ξενοδοχείου και της εμπειρίας του φιλοξενούμενου.
«Πιστεύουμε στον ανθρώπινο παράγοντα, στην εκπαίδευση και εξέλιξη των ανθρώπων μας» τόνισε ο κ. Ζαχαρίας Σηφάκης αναφερόμενος στις αξίες της IDEAL S.A. για να προσθέσει:
«Δίνουμε μεγάλη σημασία στον διάλογο μεταξύ των στελεχών του τουρισμού. Μέσα από αυτόν τον διάλογο μαθαίνουμε, εξελισσόμαστε και βελτιωνόμαστε όλοι».
Ο κ. Σηφάκης στάθηκε ιδιαίτερα στην σπουδαιότητα του να αναγνωρίζουν οι φιλοξενούμενοι τις υπηρεσίες που τους παρέχονται, αλλά και το υψηλό επίπεδο τους, που διασφαλίζεται μέσα από την υποστήριξη της IDEAL S.A.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Χαλκιαδάκης Νίκος, πρόεδρος Ξενοδοχείων Ηρακλείου, Στρατάκης Άρης, περιφερειακός διευθυντής ΕΟΤ , Σφακιανάκης Γιώργος, πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, ενώ παρευρέθηκε ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός Ξενοδόχων, διευθυντών ξενοδοχείων, προϊσταμένων ορόφων και υπευθύνων λινοθηκών. Η εσπερίδα ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις-απαντήσεις στα θέματα που αναπτύχθηκαν, ενώ προσφέρθηκε δείπνο/μπουφές όπου και συνεχίστηκε η ανταλλαγή απόψεων των παρευρισκόμενων.
Ειδικά εκπαιδευτικά θέματα
Στο πλαίσιο της παρουσίασης έγινε ανάλυση μίας σειράς εκπαιδευτικών θεμάτων που αφορούσαν:
Τον τεχνολογικό εξοπλισμό της IDEAL s.a – Τι εξασφαλίζει και τι εγγυάται στον συνεργάτη της, από τον κ. Θεόδωρο Ντόλια, διευθυντή Πωλήσεων Ελλάδος Xenex – Kannegiesser.
Τα επαγγελματικά χημικά καθαρισμού του ιματισμού, τις ιδιαιτερότητες και τα πλεονεκτήματα για Ασφάλεια – Υγιεινή – Απολύμανση, τα υποαλλεργικά και την περιβαλλοντική ευθύνη από την κα Ελένη Πάλμου, χημικό της εταιρείας Rolco Cristeyns.
Τον ρόλο και την προστιθέμενη αξία του ιματισμού στο ξενοδοχείο από τον κ. Γιώργο Πελεκανάκη, πρόεδρο ΠΟΔΙΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων).
Τις καλές πρακτικές διαχείρισης του ιματισμού στο ξενοδοχείο. Τον ρόλο της προϊσταμένης και της καμαριέρας καθώς και τα κριτήρια επιλογής συνεργάτη από την κα Εμμανουέλα Πατεράκη, HOUSEKEEPING MANAGER, ξενοδοχείο Atlantis
Την ιδανική συνεργασία και τη φιλοσοφία του rental από την κα Εμμανουέλα Κονταξάκη, Operation / General Manager της IDEAL.