Στη βουλή έρχεται το θέμα των καθυστερήσεων ως προς την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα που ανέδειξε με δημοσίευμα της η «Π».
Μετά το δημοσίευμα της εφημερίδας, ο βουλευτής και γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής Βασίλης Κεγκέρογλου κατέθεσε σχετική ερώτηση αναφορικά με την πρώτη φάση του έργου, η οποία και έχει βαλτώσει, καθώς και τη δεύτερη, που αφορά στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στους κόμβους Αγίας Πελαγίας, Αχλάδας και Λυγαριάς, λόγω ελλείψεων στις μελέτες αλλά και λόγω κακού σχεδιασμού, όπως υποστηρίζει ο βουλευτής.
«Οι παλινωδίες των Κυβερνήσεων και των αρμόδιων υπουργών, σχετικά με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, έχουν οδηγήσει σε ροκάνισμα του «χρόνου», αφού είναι χαρακτηριστικό ότι 8 χρόνια τώρα (από το 2012) έχει να δημοπρατηθεί η κατασκευή κάποιου νέου τμήματος και με αποτέλεσμα περίπου μόνο 60 χιλιόμετρα να έχουν παραδεκτές προδιαγραφές σύγχρονου οδικού άξονα (4 λωρίδες, στηθαίο ασφαλείας κλπ)» αναφέρει μεταξύ άλλων σε ερώτηση του ο βουλευτής, ο οποίος και προσθέτει:
«Η προηγούμενη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, είχε ασχοληθεί περισσότερο με τον τρόπο ανάθεσης και επιλογής του συστήματος κατασκευής και λιγότερο με την ουσία του έργου, μελέτη, δημοπράτηση ή κατασκευή, και στο πλαίσιο αυτό είχε προχωρήσει στοιχειωδώς κάποιες διαδικασίες.
Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας από τον Ιούλιο του 2019, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε νέο σχεδιασμό για τον ΒΟΑΚ και μάλιστα είχε δεσμευτεί ότι θα τον παρουσιάσει έως το τέλος του 2019».
Ο βουλευτής καταλήγει ρωτώντας τον αρμόδιο υπουργό, ποια μέθοδο κατασκευής, συντήρησης και λειτουργίας του ΒΟΑΚ προκρίνει τελικά και πότε θα προβεί στην παρουσίαση του σχεδίου, καθώς επίσης και το σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι μελέτες που είχαν ανατεθεί για την υλοποίηση του έργου.
Αντίστοιχη ερώτηση πραγματοποιεί ο βουλευτής και για τους κόμβους Αγίας Πελαγίας, Αχλάδας και Λυγαριάς, τονίζοντας πως στα έργα έχουν προκύψει ζητήματα που οφείλονται στην έλλειψη ολοκληρωμένης μελέτης.
Ο βουλευτής ρωτά γι’ αυτή την περίπτωση τους συναρμόδιους υπουργούς τι προτίθενται να πράξουν για να υλοποιηθούν τα συμπληρωματικά έργα στον κόμβο της Αγίας Πελαγίας, για το αν φροντίσουν για έναν ολοκληρωμένο κόμβο κι όχι ημικόμβο Αχλάδας και δυτικής Αγίας Πελαγίας, καθώς και για το τι σκέπτονται για τη βελτίωση ασφάλειας του ημικόμβου Λυγαριάς.