αυτοκίνητα

Έκλεισε και τυπικά η ηλεκτρονική πλατφόρμα που είχε ανοίξει ο Δήμος Ηρακλείου από τις αρχές του καλοκαιριού προκειμένου να παραλάβει  τις αιτήσεις των κατοίκων του κέντρου της πόλης που θέλουν να διασφαλίσουν ελεύθερες θέσεις στάθμευσης.

Ωστόσο όσοι δεν πρόλαβαν να καταθέσουν εγκαίρως τις αιτήσεις τους θα πρέπει να γνωρίζουν ότι εξακολουθεί να γίνεται η σιωπηρή παραλαβή τους, ενώ στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση της επιτροπής κυκλοφορίας θα γίνει επεξεργασία των στοιχείων που έχουν συλλεχθεί, ώστε να προχωρήσει η κανονιστική πράξη που πρέπει να συνταχθεί για να γίνει η χαρτογράφηση των θέσεων στάθμευσης.

Αντιδημάρχος τεχνικών έργων κ. Γ. Αναστασάκης

Αυτό τονίζει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος τεχνικών έργων κ.Γιάννης Αναστασάκης, αναφέροντας  παράλληλα ότι ο στόχος που έχει τεθεί είναι να προχωρήσει η διάθεση των καρτών σε κάθε πολίτη ανάλογα την περιοχή στην οποία ζει, ώστε να λυθεί οριστικά ένα οξύ πρόβλημα που ταλαιπωρεί εδώ και δεκαετίες την πόλη.

‘Όπως είναι γνωστό, οι διαγραμμίσεις θα γίνουν ανάλογα με τον αριθμό αιτήσεων που θα κατατεθούν, ενώ στην πόλη θα υπάρχουν και μη διαγραμμισμένες θέσεις στάθμευσης.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει σημαντική απόκλιση των αιτήσεων που έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα σε σχέση με αυτές της αντίστοιχης προσπάθειας που είχε γίνει το 2009 και δεν προχώρησε ποτέ.

Ειδικότερα οι αιτήσεις που έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα ξεπερνούν τις 700 ενώ κατά το παρελθόν ο αντίστοιχος αριθμός είχε προσεγγίσει τις 2.500.

Σε σχέση με αυτό το θέμα ο αντιδήμαρχος τονίζει ότι θα γίνονται αποδεκτές οι αιτήσεις που θα κατατίθενται σιωπηρά, και σε κάθε περίπτωση θα υπάρξει μια ευελιξία στη διαχείριση και άλλων αιτημάτων για την παραχώρηση καρτών ελεύθερης στάθμευσης.

Υπενθυμίζεται ότι, βάση των στοιχείων που θα προκύψουν από τη καταγραφή, θα γίνουν και οι αναγκαίες διαγραμμίσεις ώστε ο κάθε πολίτης ο οποίος είναι μόνιμος κάτοικος του κέντρου της πόλης, να έχει τη δυνατότητα να σταθμεύει στα σημεία που θα χωρθετηθούν στην περιοχή που ζει.

Ο πολίτης που θα πάρει την κάρτα του θα διαπιστώσει ότι αναγράφονται σε αυτή, τα στοιχεία του, το ακριβές σημείο στάθμευσης που έχει δεσμευτεί για λογαριασμό του, και η ημερομηνία ισχύος της.

Για την ευκολία των πολιτών η παλιά πόλη έχει χωριστεί σε τρεις τομείς, ώστε να υπάρχει καλύτερη οριοθέτηση  καταγραφή των κατοίκων.

Ο ένας τομέας αναπτύσσεται από τη Γιαμαλάκη την Αγ. Μηνά την Κυρ. Λουκάρεως, την  πλ. Κορνάρου, την Αβέρωφ την Ανεμογιάννη και καταλήγει στη Δ.Μποφώρ. Η δεύτερη ζώνη περνά από την Αγία Τριάδα τη μεγάλη Έβανς και εσωτερικά  των ενετικών τειχών.

Τέλος ο τρίτος τομέας αναπτύσσεται από τη  μεγάλη Έβανς και ανατολικά, καλύπτοντας την Ανάληψη τη Βίγλα ως την Ικάρου.  Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η πρόταση που κερδίζει έδαφος σε ότι αφορά στη διαχείριση του κυκλοφοριακού, είναι  ο αποκλεισμός του κέντρου της πόλης από τα οχήματα, ενώ το ζητούμενο είναι να διαμορφωθούν συνθήκες που να επιτρέπουν και τη χρήση ποδηλάτων.