ΒΟΑΚ ΕΡΓΑ

Ειδική αναφορά έγινε στην Κρήτη και τον Βόρειο Οδικό Άξονα κατά την πρώτη ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον Άκη Σκέρτσο.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε στην υπογραφή της σύμβασης του έργου ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ» για να διευκρινίσει:

«Πριν από 4 χρόνια υποσχεθήκαμε στους Κρητικούς και τους επισκέπτες του νησιού ότι θα γίνει ο μεγάλος αυτός οδικός άξονας και αυτό κάνουμε πράξη. Αυτή είναι η διαφορά μας με άλλες κυβερνήσεις που το υποσχεθήκαν χωρίς να το υλοποιήσουν. Σήμερα 2 από τα 3 τμήματα του έργου έχουν μπει σε φάση κατασκευής με χρηματοδότηση περίπου 2,5 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ.

Τα οφέλη προφανή και τεράστια: θα αναβαθμιστεί η Οδική Ασφάλεια με αποτέλεσμα να μειωθούν αισθητά τα θανατηφόρα δυστυχήματα, θα υπάρξει μεγάλη εξοικονόμηση χρόνου για τις μετακινήσεις, πιο άνετη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη του μετώπου, αύξηση της απασχόλησης στη περιοχή με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος, μείωση κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και των προϊόντων στο συνολικό οδικό δίκτυο της Κρήτης».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μίλησε επίσης για τα έργα υποδομής που υλοποιεί η κυβέρνηση και στην Πελοπόννησο, υποστηρίζοντας ότι  «Στη Μεσσηνία είναι η αναβάθμιση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, μήκους περίπου 49 χιλιομέτρων που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη με τους κυριότερους οικισμούς και τουριστικούς πόλους της Δυτικής και Νοτιοδυτικής Μεσσηνίας.

Το έργο είχε ωριμάσει επί της κυβέρνησης Σαμαρά, βάλτωσε επί κυβερνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και το προχώρησε πάλι η κυβέρνησή μας.

Το άλλο σημαντικό οδικό έργο στην Πελοπόννησο, είναι η Νέα Επαρχιακή Οδός Ανάδειξης Αρχαιολογικών Χώρων που θα συνδέσει το οδικό δίκτυο του νομού Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κορίνθου – Τριπόλεως). Την Παρασκευή υπογράφηκε και αυτη η σύμβαση ΣΔΙΤ για το τελευταίο τμήμα, μήκους 7 χλμ. της επαρχιακής οδού από τον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας-Δερβενάκια-Μυκήνες. ‘Αλλος ένας οδικός άξονας που θα συμβάλλει αποφασιστικά στην τουριστική ανάπτυξη και συνολικά στην οικονομική ανάπτυξη της περιφέρειας» είπε.

Ταυτόχρονα παρουσίασε τη μεγάλη εικόνα, τι έγινε αυτά τα 4 χρόνια στον τομέα των υποδομών και τι έγινε στην τετραετία των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Όπως τόνισε ο κ. Σκέρτσος από τον Ιούλιο του 2019 έως και σήμερα επί Νέας Δημοκρατίας έχουν δημοπρατηθεί 14 δισ. ευρώ έργων κι έχουν συμβασιοποιηθεί ακόμα έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ. Αντίστοιχα κατά την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ από το 2015 έως και το 2019 δημοπρατήθηκαν μόλις 3.5 δισ. ευρώ έργων ενώ συμβασιοποιήθηκαν μόλις 857 εκατομμύρια ευρώ.