Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Οι δύο θάνατοι καταγράφηκαν στο Ηράκλειο

Πέντε θανάτους από κοροναϊό είχαμε το Σάββατο στην Κρήτη. Όλοι ήταν ανεμβολίαστοι. Συγκεκριμένα, κατέληξαν δύο ασθενείς που νοσηλεύονταν με κοροναϊό σε νοσοκομεία του Ηρακλείου. Πρόκειται για έναν 80χρονο που νοσηλευόταν στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο και μία 70χρονη η οποία νοσηλευόταν στο ΠΑΓΝΗ.

Δύο άνδρες ηλικίας 80 και 82 ετών με υποκείμενα νοσήματα έχασαν τη ζωή τους ενώ νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Χανίων.

Χθες άλλος ένας 57χρονος κατέληξε στο νοσοκομείο Χανίων.