Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Πιάνουν δουλειά σε Κ.Υ. και Περιφερειακό Ιατρείο
Πιάνουν δουλειά σε Κ.Υ. και Περιφερειακό Ιατρείο

Τρεις νέοι γιατροί ορκίστηκαν χθες στην 7η ΥΠΕ Κρήτης.

Όπως έγραψε ο ΔΥΠΕάρχης Νεκτάριος Παπαβασιλείου:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε  τρεις κυρίες. Τις νέες μας Ιατρούς, από δεξιά,

– Ηγουμενάκη Γεωργία,  για το Κέντρο Υγείας Μοιρών

– Μάρκου Αικατερίνη, για το Κέντρο Υγείας Κισσάμου Δ’

– Ζεργιώτη Μάρθα, για το Π.Π.Ι. Πλατανιά Α’

Ευχόμαστε δύναμη και επιτυχίες στο έργο τους».