Δύο νέα συμπληρωματικά έργα που θα μπορούν να χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο του νέου Ταμείου Ανάκαμψης, προωθεί ο ΟΑΚ στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μετά την πρώτη λίστα που έχει ήδη στείλει προτείνοντας την οικονομική κάλυψη μιας νέας γενιάς έργων τα οποία έχει ανάγκη ο τόπος για να αντιμετωπισθεί αποτελεσματικά το σοβαρό́ έλλειμμα υποδομών σε συγκοινωνιακές παρεμβάσεις.
Το πρώτο έργο αφορά στο έργο της αναβάθμισης του ΒΟΑΚ στο τμήμα Καβούσι – Αυχένας Αγκαθιάς νομού Λασιθίου, μήκους 20,8 χμ. με προϋπολογισμό 226 εκ ευρώ και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τέσσερα χρόνια. Αντίστοιχα το δεύτερο έργο είναι η παράκαμψη Καστελλίου Κισάμου μήκους 5,6 km προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ με χρόνο υλοποίησης τα τρία χρόνια.
Πρόκειται για δύο σημαντικά έργα, ώριμα μελετητικά που δύνανται να χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης, αφού το μόνο που εκκρεμεί διαδικαστικά να κλείσει είναι η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων που είναι στο τελικό στάδιο.
Όπως έχει γράψει η «Π» στην αρχική λίστα του ΟΑΚ έχουν ήδη ενταχθεί επτά έργα, το συνολικό κόστος των οποίων ανέρχεται στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα στη λίστα περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των συνοδών έργων της Μεσσαράς προκειμένου να αντιμετωπισθούν μελετητικές εκκρεμότητες και εργασίες στερέωσης σε εξέλιξη μετά από τις κατολισθήσεις που σημειώθηκαν.
Στο «πακέτο» αυτό περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των έργων στην αρχή του εθνικού δρόμου, η αποκατάσταση της σήραγγας Απομαρμά, ο κόμβος του Πανασού, το παράπλευρο δίκτυο, η ολοκλήρωση του κόμβου στο Καστέλλι.
Επίσης σημαντικό έργο είναι το οδικό δίκτυο από Καλό Χωριό- Γέφυρα Φρουζί, μέχρι την παράκαμψη της Παχιάς Άμμου (συμπεριλαμβανομένης και της παράκαμψης). Επίσης εντάσσεται το έργο Γεροπόταμος- Πάνορμο Εξάντης, που αφορά στη διαμόρφωση 10 χιλιομέτρων εθνικής οδοποιίας.