ΒΟΑΚ

Ειδικές αναφορές είχε στην ομιλία του από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ο Κυριάκος Μητσοτάκης για την Κρήτη, καθώς και για τα έργα που εκτελούνται ή πρόκειται να εκτελεστούν στο νησί.

Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής προοπτικής που οραματίζεται για τη χώρα, ο πρωθυπουργός περιέγραψε το παράδειγμα της Κρήτης, όπου η κυβέρνηση όπως ανέφερε, προωθεί την κατασκευή του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης και του νέου Διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι. Αναφορές έγιναν επίσης και για την ολοκλήρωση του λεγόμενου «μικρού καλωδίου», αλλά και για τα έργα που προωθούνται για την «μεγάλη ηλεκτρική διασύνδεση».

Σε σχέση με τον νέο Βόρειο Οδικό Άξονα πάντως, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έγινε περισσότερο αναλυτικός χθες, με δεδομένο ότι ερωτήθηκε για το έργο στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου.

Ο πρωθυπουργός κλήθηκε να δώσει απαντήσεις σχετικά με το ότι το τελικό κόστος του ΒΟΑΚ θα ξεπεράσει τον προϋπολογισμό. Στην απάντησή του ο πρωθυπουργός τόνισε ότι δεν έχει τα λεπτομερή στοιχεία στη διάθεσή του, αλλά υπενθύμισε ότι έγινε αναλυτική παρουσίαση στα Χανιά, για τη σύμβαση παραχώρησης, τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, για το κομμάτι που θα κατασκευαστεί πρώτα αλλά και τους τρόπους χρηματοδότησης.

Σε σχέση με το τμήμα της σύμβασης παραχώρησης, ο πρωθυπουργός τόνισε πως προφανώς και θα περιλαμβάνει διόδια, το ύψος των οποίων προσδιορίστηκε στην τιμή που «πληρώνουν όλοι οι Έλληνες για τη χρήση των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων σε όλη την Ελλάδα».

«Δεν θα θεωρούσα λογικό, η Κρήτη να εξαιρεθεί και δεν θα γίνει κάτι τέτοιο γιατί θα ανέβαινε πάρα πολύ το χρηματοδοτικό κόστος» διευκρίνισε ο πρωθυπουργός για να τονίσει:

«Βεβαίως και η Κρήτη δεν έπρεπε να περιμένει πενήντα χρόνια αλλά δεν κυβερνώ πενήντα χρόνια».