Θέματα όπως η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, η ολοκλήρωση των ψηφιακών υπογραφών και του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών, καθώς και θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων στην τακτική συνεδρίαση της ομάδας διοίκησης για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση της Περιφέρειας.
Στο πλαίσιο της συνεδρίασης συζητήθηκαν επίσης ζητήματα κανονισμού προσωπικών δεδομένων, θέματα ψηφιοποίησης και ψηφιακού μετασχηματισμού της Περιφέρειας, ζητήματα προμηθειών, εξοπλισμού, καθώς και του Paperless Περιφερειακού Συμβουλίου το οποίο και αναμένεται να υλοποιηθεί, στο επόμενο διάστημα.
Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του αντιπιερφερειάρχη Διοίκησης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση της Περιφέρειας κ. Κώτσογλου.
«Είναι εξαιρετικά σημαντικό, για την Περιφέρεια Κρήτης, εκτός από την υψηλή τεχνολογική σκοπιά, να έχει και μια αντίστοιχα σημαντική διοικητική ικανότητα, να αξιοποιεί διοικητικά, επιχειρησιακά και κοινωνικά τα στελέχη που λαμβάνει από τις ευέλικτες μορφές εργασίας που κατά διαστήματα υιοθετεί η Πολιτεία και η κεντρική διοίκηση, ώστε και τα στελέχη αυτά να αποδειχθούν χρήσιμα για τους τομείς ενασχόλησής τους στο μέλλον» δήλωσε μεταξύ άλλων ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης.