Μετράμε αντίστροφα!

Εκδήλωση για τα 80 χρόνια.

Δείτε το σχετικό video

Στα νοσοκομεία και στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας

Δεκατέσσερις άνθρωποι βρίσκονται σε ΜΕΘ στα νοσοκομεία της Κρήτης με κοροναϊό, ενώ οι 7 από αυτούς είναι διασωληνωμένοι. Σε άλλες κλινικές κοροναϊού νοσηλεύονται 104 ασθενείς. Η εικόνα των νοσηλειών εχει ως εξής:

ΠΑΓΝΗ: 40 ασθενείς, 36 στην κλινική covid, 4 στη ΜΕΘ, 3 διασωληνωμένοι

Βενιζέλειο: 25 ασθενείς, 18 στην κλινική covid, 7 στη ΜΕΘ, 2 διασωλωνωμένοι

Νοσοκομείο Χανίων: 28 ασθενείς, 25 στην κλινική covid, 3 στη ΜΕΘ, όλοι διασωληνωμένοι

Νοσοκομείο Ρεθύμνου: 7 ασθενείς στην κλινική covid

Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου: 4 ασθενείς στην κλινική covid,

Νοσοκομείο Σητείας: 1 ασθενείς στην κλινική covid

Νοσοκομείο Ιεράπετρας: 9 ασθενείς στην κλινική covid

Νοσοκομείο Νεάπολης: 3 ασθενείς στην κλινική covid.2