Αντίστροφη μέτρηση για την εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, καθώς η Αποκεντρωμένη Διοίκηση ενέκρινε τη σχετική κανονιστική απόφαση η οποία πήρε τον δρόμο για την έκδοση ΦΕΚ.
Η εκτίμηση της δημοτικής Αρχής είναι ότι μέσα σε ένα εικοσαήμερο θα έχει κλείσει και τυπικά το όλο θέμα και οι δικαιούχοι θα κληθούν να τυπώνουν τις κάρτες τους μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών τους.
Στο μεταξύν ήδη έχουν αρχίσει οι διαγραμμίσεις οι οποίες ουσιαστικά οριοθετούν τη διάθεση δωρεάν θέσεων στάθμευσης στους κατοίκους της παλιάς πόλης.
Όπως εξηγεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γ. Αναστασάκης, «οι διαγραμμίσεις λαμβάνουν χώρα σε όλο το ιστορικό κέντρο όπου και θα εφαρμοστεί το μέτρο της στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους.
Η εκτίμηση είναι ότι εντός εικοσαημέρου θα εκδοθεί το ΦΕΚ οπότε και θα δώσουμε το πράσινο φως για να τυπωθούν οι κάρτες από τους δικαιούχους μέσω των ηλεκτρονικών τους υπολογιστών χωρίς καμία γραφειοκρατία και να περάσουμε άμεσα στην εφαρμογή εντός του Ιούνη.
Ο δήμαρχος ζήτησε να ικανοποιηθεί ένα δίκαιο αίτημα των μονίμων κατοίκων του κέντρου. Και η Τεχνική Υπηρεσία μεθοδικά έφερε εις πέρας ένα εγχείρημα που δεν είναι εύκολο ούτε συγκοινωνιακά ούτε νομικά
Ευχαριστώ τους συνεργάτες μας στο Τμήμα Κυκλοφορίας που με το ζήλο τους φροντίζουν για όλα τα ανοιχτά κυκλοφοριακά ζητήματα της πόλης».
Νέοι κανόνες στάθμευσης στο κέντρο της πόλης
Στις χωροθετημένες θέσεις που θα διατίθενται για τους μόνιμους κατοίκους δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να σταθμεύουν όσοι δεν έχουν την κάρτα δωρεάν στάθμευσης.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όσοι εργάζονται ως υπάλληλοι ή διατηρούν επιχειρήσεις ή θέλουν να κατέβουν στο κέντρο θα πρέπει να αναζητήσουν άλλους χώρους για να σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους μακριά από τις χωροθετημένες θέσεις των μόνιμων κατοίκων.
Όπως είναι γνωστό, για τη χωροθέτηση των θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης ο ιστορικός ιστός μοιράστηκε σε τρεις ζώνες, για τις οποίες κατατέθηκαν συνολικά από τους συμπολίτες μας 700 αιτήσεις.
Ο ένας τομέας αναπτύσσεται από τη Γιαμαλάκη, την Αγ. Μηνά την Κυρ. Λουκάρεως, την πλ. Κορνάρου, την Αβέρωφ την Ανεμογιάννη και καταλήγει στη Δ. Μποφώρ. Η δεύτερη ζώνη περνά από την Αγία Τριάδα, τη μεγάλη Έβανς και εσωτερικά των ενετικών τειχών.
Τέλος, ο τρίτος τομέας αναπτύσσεται από τη μεγάλη Έβανς και ανατολικά, καλύπτοντας την Ανάληψη, τη Βίγλα ως την Ικάρου. Από την καταμέτρηση των αιτήσεων προέκυψε ότι στον πρώτο τομέα υπήρξε καταιγιστικό ενδιαφέρον των πολιτών και δεν μπορεί να καλυφθεί ο αριθμός των αιτήσεων που συγκεντρώθηκαν στις διατιθέμενες θέσεις στάθμευσης.
Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε, όπως τονίζει ο κ. Αναστασάκης, οι κάτοικοι που ζουν στην περιοχή της πρώτης ζώνης, που αναπτύσσεται από τη Γιαμαλάκη, την Αγ. Μηνά την Κυρ. Λουκάρεως, την πλ. Κορνάρου, την Αβέρωφ, την Ανεμογιάννη και καταλήγει στη Δ. Μποφώρ, να έχουν τη δυνατότητα να σταθμεύσουν εναλλακτικά και στις άλλες δύο ζώνες.