«Ο κ. Μητσοτάκης εμπαίζει το λαό της Κρήτης για τον ΒΟΑΚ και το αεροδρόμιο στο Καστέλλι. Πρόκειται για έργα με διαγωνισμούς σε εξέλιξη και αντίστοιχα με σύμβαση υπογεγραμμένη. Όπως και με την Πατρών – Πύργου, τον Ε65, το μετρό Θεσσαλονίκης, τα μεγάλα έργα υποδομών παγώνουν με ευθύνη της ΝΔ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς.
Η επιλογή Μητσοτάκη «επιφέρει μεγάλες συνέπειες στην απασχόληση, την παραγωγικότητα της οικονομίας, την ανάπτυξη» τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Παππάς για να προσθέσει ότι «το επικοινωνιακό περιτύλιγμα των εξαγγελιών της Νέας Δημοκρατίας έχει αντοχές λίγων ωρών, καθώς δεν μπορεί να καλύψει τις αντιαναπτυξιακές πολιτικές της».
Σχολιάζοντας την εκδήλωση του Σαββάτου για τη θεμελίωση του αεροδρομίου, ο Νίκος Παππάς είπε ότι το αεροδρόμιο είναι ένα έργο που θα έπρεπε να έχει εκκινήσει ήδη από το καλοκαίρι, ενώ κατηγόρησε την κυβέρνηση για επικοινωνιακά παιχνίδια και τερατώδεις ανακολουθίες.
Σε σχέση με τους λόγους που μπορεί να οδήγησαν τον κ. Μητσοτάκη να ακυρώσει τους διαγωνισμούς που είχε προκηρύξει η προηγούμενη κυβέρνηση, ο κ. Παππάς υποστήριξε ότι πρέπει να αποδείξει κάτι που όλοι υποψιάζονται ότι οδήγησε σε αυτή την απόφαση, εκφράζοντας τη σιγουριά ότι «4% ανάπτυξη δεν θα δει η χώρα ούτε με το κιάλι, όταν το σύνολο των μεγάλων έργων ακυρώνεται».
Ο Νίκος Παππάς ανέφερε ότι αντίστοιχη τακτική με την ακύρωση του σχεδιασμού για τον ΒΟΑΚ εφάρμοσε η κυβέρνηση με τον δρόμο Πατρών-Πύργου, με τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, με το μετρό της Θεσσαλονίκης, με οδικά έργα στη Θεσσαλία και μία σειρά άλλων έργων, που όχι μόνο θα έδιναν δουλειά στον κόσμο, αλλά θα συνέβαλαν καθοριστικά στην αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης και της παραγωγικότητας.
«Αντί γι’ αυτό, βλέπουμε τον κ. Μητσοτάκη να εγκαινιάζει έργα σημειακά. Βιώνουμε τη διάψευση των προεκλογικών υποσχέσεων, οι καλύτερες δουλειές γίνονται χειρότερες δουλειές, καθώς παράλληλα η κυβέρνηση περνάει ρυθμίσεις σε βάρος των εργαζομένων» τόνισε ο κ. Παππάς.