O πρώην ιδιοκτήτης αεροπορικής εταιρείαςς και έμπειρος πιλότος  κ. Μιλ. Τσαγκαράκης

Μια ακόμα σημαντική φωνή ενώνεται με όσους διαμαρτύρονται για την κατασκευή του αεροδρομίου Καστελίου, τονίζοντας ότι είναι απαγορευτική λόγω μορφολογίας της προτεινόμενης θέσης και ότι η μόνη λύση είναι η κατασκευή λοξού διαδρόμου στο Ηράκλειο.

Πρόκειται για τον πρώην ιδιοκτήτη αεροπορικής εταιρείας και έμπειρο πιλότο  κ. Μιλ. Τσαγκαράκη ο οποίος αναφερόμενος ειδικά στο περίκλειστο από ορεινούς όγκους ανάγλυφο της Πεδιάδας, στους ισχυρούς πλευρικούς ανατολικούς ανέμους λόγω των Λασιθιώτικων βουνών αλλά και στην πρωινή πάχνη, που συχνά εμφανίζεται στην περιοχή τονίζει ότι καθίσταται  αδύνατη η λειτουργία του αεροδρομίου.

Ο ίδιος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη δραματική αύξηση του κόστους ταξιδίου για τους πολίτες της Κρήτης αλλά και για τους επισκέπτες. «Με επιπλέον 35-40 μίλια πτήσης το ταξίδι για Ηράκλειο αυξάνεται κατά 15 λεπτά και μαζί αυξάνονται η κατανάλωση καυσίμων, οι ώρες απασχόλησης του προσωπικού, τα έξοδα συντήρησης των αεροσκαφών. Αυτά φυσικά θα τα επιβαρυνθεί ο επιβάτης και όχι οι αεροπορικές εταιρείες», λέει ο ίδιος.

Σε σχετική ανακοίνωση της πρωτοβουλίας πολιτών για τη διάσωση προβολή και αειφόρο ανάπτυξη όπου φιλοξενούνται οι απόψεις του  κ. Τσαγκαράκη, τονίζεται ότι  προσθέτει πως οι πολίτες θα επιβαρυνθούν ακόμα περισσότερο από τα τέλη αεροδρομίου που θα φτάσουν στα 35 ευρώ ανά εισιτήριο (από 12-14 που είναι σήμερα) ενώ θα αυξηθεί και το κόστος των αεροπορικών καυσίμων που θα μεταφέρονται οδικώς με βυτιοφόρα από τα Λινοπεράματα μέχρι το Καστέλλι.

Ο πρώην γενικός διευθυντής της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας υποστηρίζει πως η καλύτερη λύση θα ήταν η λειτουργική αναβάθμιση του υπάρχοντος αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» και κυρίως η δημιουργία λοξού διαδρόμου, που θα λύσει οριστικά τα προβλήματα επικινδυνότητας και θορύβου στην Αλικαρνασσό.