Χωρίς εισιτήριο για ένα ακόμα χρόνο θα μπορούν να μετακινούνται μέσω των mini bus όλοι οι πολίτες, καθώς η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε κατά πλειοψηφία την ανανέωση της σύμβασης με το αστικό ΚΤΕΛ.
Περισσότεροι από μισό εκατομμύριο συμπολίτες μας μετακινήθηκαν μέσω της μπλε και κόκκινης γραμμής, τόνισε χθες στη διάρκεια της συνεδρίασης ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Εργων κ. Γιάννης Αναστασάκης ο οποίος επανέλαβε ότι πρόκειται για ένα επιτυχημένο εγχείρημα στο οποίο «επενδύει» ο Δήμος για να δώσει διέξοδο στους πολίτες να σταθμεύουν τα οχήματά τους παραλιακά και να μπορούν να μεταφέρονται δωρεάν στην πόλη.
Ο εκπρόσωπος της μείζονας αντιπολίτευσης κ. Αγριμανάκης ψήφισε “λευκό”, ενώ οι Ενεργοί Πολίτες καταψήφισαν και ζήτησαν το θέμα να τεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο. Την ίδια στιγμή ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» κ. Δημήτρης Βρύσαλης σημειώνει ότι το προφανές πρόβλημα της αστικής συγκοινωνίας στον Δήμο μας, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μεμονωμένα σαν κίνηση και δρομολόγια του αστικού ΚΤΕΛ.
Ούτε με την παράταση της σύμβασης με το «Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου ΑΕ», που εκτελεί συγκεκριμένα δύο συγκεκριμένα δρομολόγια, την ίδια ώρα που οι ανάγκες είναι πολύ πιο διευρυμένες… Ο ίδιος κάνει λόγο για «εξαπάτηση των δημοτών», αφού με το επιχείρημα της «δωρεάν μεταφοράς» αποκρύπτεται το έμμεσο εισιτήριο που πληρώνει ο Ηρακλειώτης για να χρησιμοποιήσει τις δύο γραμμές.
Ο ίδιος μάλιστα διερωτάται: «Αλήθεια, τα πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ της σύμβασης με την ιδιωτική εταιρεία “Αστικό ΚΤΕΛ” από ποιανού την τσέπη θα πληρωθούν; Δεν είναι από “ιδίους πόρους”, δηλαδή από τους Ηρακλειώτες αφού η κρατική χρηματοδότηση είναι στο μηδέν;».
Από την πλευρά της δημοτικής Αρχής τονίζεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία που προέρχονται από τις μετρήσεις του ΚΤΕΛ δείχνουν ότι έχει παγιωθεί η μεταφορά 43.000 – 45.000 πολιτών τον μήνα και από τις δύο γραμμές που εκτελούνται.
Θυμίζουμε ότι το κάθε λεωφορείο εκτελεί 32 δρομολόγια κάθε μέρα και στο σύνολο τους και τα τέσσερα λεωφορεία εκτελούν 128 δρομολόγια. Ωστόσο η λεγόμενη «μπλε γραμμή», όπως προκύπτει, απορροφά τα 2/3 της κίνησης των επιβατών που ξεκινούν από το Παγκρήτιο στάδιο σε σχέση με τη «κόκκινη» γραμμή που επιβιβάζει πολίτες από το λιμάνι.