Πολιτικό τραγέλαφο χαρακτηρίζει η «Λαϊκή Συσπείρωση» την αξίωση για την αποδέσμευση του ενετικού λιμανιού από το υπόλοιπο λιμάνι, δηλαδή το μερικό ξεπούλημα του λιμανιού! Σε σχετική ανακοίνωση της η δημοτική παράταξη, ασκεί πολιτική κριτική σε όσους «δεν έχουν κανένα πρόβλημα και τα βρίσκουν μια χαρά στο ζήτημα της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού και στην επιχειρηματική αξιοποίηση του για τα κέρδη των λίγων σε βάρος των αναγκών των πολλών. Ενδεικτική είναι η ταύτιση όλων τους στις «καλές ιδιωτικοποιήσεις», στην «παρέμβαση της ιδιωτικής οικονομίας» αλλά όχι της… «ασύδοτης».
Σύμφωνα με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» «οι Κυβερνήσεις και διοικήσεις του ΟΛΗ ΑΕ, διαχρονικά, ακολουθούν την τακτική της υποβάθμισης του λιμανιού, μέσω υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης, ιδιαίτερα στο εμπορικό του τμήμα, προκειμένου να προωθήσουν την ιδιωτικοποίησή του για επιχειρηματική εκμετάλλευση. Μια τέτοια εξέλιξη θα έχει σημαντικά αρνητικές συνέπειες στις εργασιακές σχέσεις, στο κόστος των μεταφορών που θα επιβαρυνθούν οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα, στους αυτοαπασχολούμενους αλιείς, που ήδη υποφέρουν από τα χαράτσια στον ΟΛΗ ΑΕ, ενώ οι ασυντήρητες υποδομές στο ενετικό λιμάνι εγκυμονούν κινδύνους ακόμα για τη σωματική τους ακεραιότητα.
Για την κατάσταση αυτή έχουν τεράστιες ευθύνες οι κυβερνήσεις, και η σημερινή, της ΝΔ, αλλά και οι προηγούμενες, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, που σταδιακά, προωθούν την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών, στο πλαίσιο της πολιτικής της ΕΕ για πλήρη απελευθέρωση των λιμενικών υπηρεσιών, με μοχλό τους Οργανισμούς Λιμένων ΑΕ και την παράδοση των λιμανιών στο ΤΑΙΠΕΔ. Στα πλαίσια αυτά δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, δεν διστάζουν να ξεπουλήσουν ακόμα και το ενετικό λιμάνι, μνημείο ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας μας!
Ευθύνες έχουν και οι δημοτικές Αρχές διαχρονικά, όπως και όλες οι δημοτικές παρατάξεις πλην «Λαϊκής Συσπείρωσης», που διαχρονικά ομονοούν στην επιχειρηματική εκμετάλλευση του λιμανιού, των επιμέρους τμημάτων του και συνολικά, προτάσσοντας τη μια μορφή εμπορευματοποίησης έναντι άλλης. Όλοι συμφώνησαν στη μετατροπή του ΟΛΗ σε ΑΕ, που αποτέλεσε προθάλαμο στην παραπέρα ιδιωτικοποίηση. Στην ίδια ρότα βρίσκεται και η παραχώρηση της χερσαίας ζώνης λιμένος στον Δήμο (ουσιαστικά μόνο του δρόμου), προϋπόθεση για τη διαμόρφωση πιο ελκυστικού πακέτου για επίδοξους επενδυτές.
Το ΚΚΕ θα συνεχίσει να μάχεται στη Βουλή, στο Δημοτικό Συμβούλιο, στο εργατικό-λαϊκό κίνημα, για λιμάνι στην υπηρεσία του λαού, συνολικά, για γρήγορες, ασφαλείς και φθηνές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, στο πλαίσιο μιας οικονομικής ανάπτυξης προς όφελος του λαού, όχι των κερδών του μεγάλου κεφαλαίου».