Δύο σημαντικές κυκλοφοριακές μελέτες πρόκειται να ανατεθούν μέσα στις επόμενες μέρες προκειμένου να οργανωθεί η κίνηση πεζών και οχημάτων σε δύο κομβικά σημεία όπου καθημερινά παρατηρούνται σοβαρότατες δυσκολίες στην οργάνωση της κυκλοφορίας. Πρόκειται για την Παναγίτσα στο Μασταμπά, και για την οδό Κρασαδάκη που οδηγεί στο νεκροταφείο.
Μια πρώτη «ανάγνωση» σε σχέση με τις δρομολογούμενες λύσεις είναι η κατασκευή κυκλικού κόμβου στην οδό Κρασαδάκη και ενδεχομένως η τοποθέτηση φαναριών στην Παναγίτσα στο Μασταμπά. Μένει να αποδειχτεί στην πράξη τι ακριβώς θα προτείνουν οι μελετητές με τους οποίους θα υπογράψει τη σχετική σύμβαση ο Δήμος τις επόμενες μέρες.
Όπως τονίζει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Γ.Αναστασάκης στην οδό Κρασαδάκη υπάρχουν κάποια ειδικά χαρακτηριστικά σε ότι αφορά στο ρυμοτομικό, και μια σειρά από γεωγραφικές ιδιαιτερότητες που επιβάλλουν τη ρύθμιση της κίνησης των οχημάτων. Στο πλαίσιο αυτό ανατίθεται η σχετική μελέτη μέσα από την οποία θα αναζητηθούν λύσεις και προτάσεις για την καλύτερη οργάνωση της κίνησης των οχημάτων.
Αντίστοιχα σημαντικό είναι και το θέμα που υπάρχει σε ότι αφορά στην περιοχή του Μασταμπά που χρόνια τώρα οι κάτοικοι ζητούν να μελετηθεί προκειμένου να προκύψουν λύσεις σε σχέση με την καλύτερη οργάνωση πεζών και οχημάτων.
… Όπως είναι γνωστό, η πλατεία της Παναγίτσας αποτελεί ένα κομβικό σταυροδρόμι στο οποίο διακλαδώνονται σημαντικές οδικές αρτηρίες, με μεγάλα κυκλοφοριακά φορτία.
Για παράδειγμα στην Ιερολοχιτών στο ύψος της Παναγίτσας συμβάλλουν κεντρικές οδικές αρτηρίες όπως η Παρασκευοπούλου και η Ατλαντίδος, η Π.Γρηγορίου με αποτέλεσμα σε ώρες αιχμής να συντελείται ένα καθημερινό κυκλοφοριακό αλαλούμ ενώ το πέρασμα των πεζών από τη μια πλευρά του δρόμου στην απέναντι είναι χωρίς υπερβολή άσκηση θάρρους Έτσι όταν τα οχήματα φτάνουν στην πλατεία συχνά η κυκλοφορία φρακάρει, και υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην κίνηση των οχημάτων.
Τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα για τους μεγαλύτερους σε ηλικία πολίτες που συχνά προσεγγίζουν την εκκλησία, οι οποίοι δεν έχουν τις αντοχές για να βαδίσουν με ευελιξία στο δρόμο όπου σε κάθε βήμα τους βρίσκονται με αυτοκίνητα που τρέχουν για να προχωρήσουν στο προορισμό τους. Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και με τα μικρά παιδιά τα οποία δεν έχουν αποκτήσει ακόμα κυκλοφοριακή συνείδηση, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον τρόπο με τον οποίο κινούνται.
Όλα αυτά τα ανοικτά ζητήματα θα διευθετηθούν μέσα από τη μελέτη που ανατίθεται τονίζει ο κ. Αναστασάκης ο οποίος σημειώνει ότι ένα πιθανό σενάριο που αναμένεται να εξεταστεί είναι το ενδεχόμενο η κυκλοφορία να ρυθμιστεί με φανάρια αφού η κατασκευή κόμβου δεν είναι εύκολη λόγω της στενότητας που υπάρχει στο οδικό δίκτυο της περιοχής.